Gå til innhold

Om naboungen din ble gravid med en på 37. Hva hadde du sagt/tenkt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stakkars foreldrene til 17-åringen, og 17-åringen selv...... Annet har jeg ikke med det å gjøre. Kunne hverken sagt eller tenkt så mye mer.....

Og jeg kunne selv blitt bestemor nå i disse dager, dersom jenta ikke hadde mistet. Hun var 15....... Heldigvis ordnet naturen opp selv. Heldigvis - spesielt for de unge. Trist, men likevel bra i det lange løp.

Annonse

For meg hadde det vert ekkelt. en 37åring som har sex med ei jente på 17år, er ikke helt frisk i mine øyne.

Er man 17år, så er man på mange måter fortsatt et barn,

Jeg selv flytta ut da jeg akkurat hadde blitt 17år, har alltid vert moden og voksen for alderen. Nå er jeg 35år med mye mer livserfaring. Hadde det vert min datter så hadde jeg vurdert å anmelde denne 37åringen.

15:20, hva ville du anmeldt den 37-åringen for? Jenta er over 16, og lovene "beskytter" ikke lovligheter.

Du kunne anmeldt det, men det hadde ikke kommet noen vei......

Jeg har selv anmeldt seksuelt forhold, og det ble henlagt pga mental lik alder. Og da var mitt barn kun 14.

hva skulle jeg sagt? det er ikke min sak.. men jeg hadde nok syntes synd i ungene... både 17åringen, barnet og ja, forresten 37åringen også som må forholde seg til den andre "forelderen" som enna ikke er voksen..

men jeg hadde nok ikke sagt eller gjort noe, er ikke mitt sted å dømme dem for deres valg :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...