Gå til innhold

Vil dere si dette er og ha en normal kropp??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jøss, du synes det passet henne svært lite?

Synes hun hadde en veltrent og flott kropp jeg. Er enig i at det var mye muskler, og det er vel for de med en spesiell interesse for trening og kropp, men hun har da gjort en god jobb!

Jeg er ikke opptatt av å få så markerte muskler selv jeg heller, men kan da likevel uten problemer si at denne jenta var flott trent.

Er du så misunnelig at du må rakke ned på henne for å føle deg bedre selv eller?

Jeg personlig er ikke så glad i veldig definerte muskler, verken på menn eller kvinner. MEN de ser flotte ut med klær på :) Det er når en skal i sengehalmen jeg ikke liker det ;)

Jeg har hatt det selv en gang i tiden, og fikk mange kompliment da. Men jeg var ikke så glad i å se på det selv. En mann som så min mage, ville ha samme(6-pac til daglig). Jeg syns den var merkelig selv. Og på den tiden var korte topper mote(90-tallet), men jeg gikk IKKE med slike topper! Ikke bare magen de kunne kommentere, men det plaget meg faktisk, for jeg syns jeg var altfor tynn selv.

Nei, en normal kropp ser ikke ut som hun der. Det der er en trent kropp, på grensen til bodybuilding. Og det er ikke hvermannsen.

Smak og behag.....

Synes ikke det var noen feil med hennes kropp, jeg!

Kunne gjerne selv ha tenkt meg en veltrent og sunn kropp, med mer muskler enn det jeg har nå, men har overhodet ikke selvdisiplin nok til å gjennomføre treningsprogram osv.

Eneste jeg kan sette fingereren på i.f.h. til bildene, er at jeg ikke likte den hvite/ creme fargete bikinien hun hadde på seg- men igjen, smak og behag :)

Annonse

Definerte muskler på kvinner ser veldig vulgært og low class ut, synes jeg, men er fullt klar over at mange liker det, men har inntrykk av at det er stort sett de litt "enklere mennene" som liker slike jenter. Har til gode å møte en jente med lang utdannelse som er opptatt av å ha slik kropp. Men noe gjør man vel for å kompensere.

hun var flott og har virkelig jobbet hardt for å komme dit hun er kropsmessig! unner henne absolutt alle resultatene hun har oppnådd, fordi dette er noe hun selv ønsker..

det er nok ganske langt i fra en gjennomsnittskropp, eller som du sier en "normal" kropp.. men om en skal analysere ordet normal så har den jo to armer, to bein, en mage, hud og hår som alle andre, så sånnsett er det nok en normal kropp..

har selv store muskler, og bygger de lett om jeg ønsker å se ut som en mann.. men jeg personlig har ingen ønsker om det og velge heller å ha litt ekstra for å skjule mine markerte men utrente muskler.. det er min smak og mitt valg, akkurat som å ha store muskler og lite ekstra mykt er hennes valg, hun ville nok ikke hatt min kropp heller! :)

men at du syns det passet henen svært dårlig er bare en måte for deg å si at du gjerne skulle vært slik selv.. :P

Muskler på jenter er kvalmt, spesielt siden vi egentlig ikke er i stand til å få slike muskler. Lurer på hva hun da tar på siden av treningen. Ekkelt er det. Når en jente kan ta en mann i håndbak da tenker jeg bare trailerlesbe altså.

Annonse

Jeg synes hun har en flott kropp :) Jeg elsker at vi er forskjellige, jeg elsker at noen er høye, noen lave, noen tykke, noen tynne og andre midt imellom. Jeg elsker at vi liker forskjellige ting! Jeg synes bare ikke det er noe morsomt at mange ikke kan se at vi er unike individer og ikke trenger være like. Jeg er meg, Lene Hansen er Lene Hansen - og sånn er det bare. Hun er svært veltrent, og jeg vet ikke om det er normen? Er det det?

Jeg syntes bloggen virket spennende til jeg kom til "les hemmeligheten bak min forandring". Wow... Ja, gi oss noen tips da! ...så var hele innlegget en eneste lang reklame for Herbalife. Nei, jeg bytter ikke ut måltider med shaker - jeg er allerede tykk, og har ikke råd til å jojo'e meg opp ytterlige 10 kiloer med herbalife, cambridge eller noka-dietten...

Ærlig talt, dette handler jo ikke om kropp HI, hun trener jo ikke for å bli slank, fitness er en livsstil og en hobby. At du ikke syntes det passet henne har ve så liten betydning at jeg må bare le. Du er en sånn dame som sitter å ser med grønnlysende øyne på jenter som er slankere, penere og mer trente enn deg.

Om det ikke passet DEG at hun ser slik ut, bør du la være å se på henne. Det er HUN som skal være fornøyd med seg selv, ikke alle vi andre.

Når det er sagt, bedre med en slik kropp enn en feit, dvask og "glemt" kropp!!

Den er jo ikke normal i den forstand at dette er ikke noen gjennomsnittlig kropp. Samtidig er den normal i den forstand at dette ikke er en kropp som trenger medisinsk endring eller behandling.

At du ikke synes det er fint og at du synes det er så lite fint at du finner det nødvendig å skrive om den på et nettforum tenker jeg sier mer om deg enn om kroppen. Jeg personlig liker litt mer underhudsfett og jeg liker ikke så godt å være sammen med folk som er så opptatt av egen kropp, det tipper over i litt selvopptatt for meg og det er vanskelig å kose seg sammen med noen som drikker shake når jeg spiser pasta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...