-lykken er 3- Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Håper det iallefall Hadde kynnere i natt, ganske hyppige, til og fra i 2 timer, så kanskje det er håp for at det er starten på litt modning her Lurer også på om det var en del av slimproppen som "forsvant" her om dagen, en tykk "massiv" slimklump som falt på gulvet etter toalettbesøk.... Har enda 4 uker igjen til termin, så dettte kan enda ta litt tid- men det er greit å kjenne at noe skjer- at tiden nærmer seg
babytilhøsten Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Jeg har det sånn jeg også, men har 5 uker igjen. Kynnere har jeg hatt veldig mye siden uke 30, de kommer hele tiden, men de er ikke vonde, har vel 5-6 i timen, men det har jeg hatt i 5 uker nå. Jeg har veldig nedpress og vondt i korsryggen. Jeg har ikke vært gravid før så jeg vet jo ikke hvordan det skal føles nå, men jeg føler at det skjer noe, men samtidig så aner jeg ikke! Det har ikke vært noe tegn til slimpropp her da Er dine kynnere vonde?
-lykken er 3- Skrevet 25. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2011 Har ikke hatt særlig med kynnere tidligere, men i natt kjentes de veldig godt! Varte ca 1-2 min. hver gang og var kun minutter imellom hver, så det var en intens periode.... Men de var ikke så krafitge som jeg husker at riene var, så var ikke bekymret for at det var noe fødsel på gang!
♥tosmåtroll♥ Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 Høres ut som du kan nerme deg fødsel om en uke og to kansje? tviler på du går over tia iallefall :-D (siden proppen alt er gått?var den med bod eller?)) Har også hatt masse kynnere, både regelmessige og ikke...og i det siste har dem blitt skikkelig vonde...vrir seg nedi magen...aoa! Dette er min nr 2, og hadde det ikke slik med nr1. MEN er temmelig sikker på at jeg går over tia...har hatt slike plager nå i 4 uker, men ingen tegn til slimpropp...kun mer slimete utflod....tror han der inne liker seg godt i hulen sin :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå