Gå til innhold

Har noen spørsmål ang analsex. (Kanskje litt ekkelt?)

Anbefalte innlegg

er det noen her som har det? Med glidemiddel? eller funker det med spytt/våtheten av det andre "hullet" ? Hehe..

Jeg onanerte litt idag, og etter jeg var ferdig, tok jeg litt fukt fra underlivet, og prøvde med en fingre inn i analen.. var litt vondt men ble jo litt bedre etterhvert... Ga meg kjapt men...

Merka også etterpå at det lå litt slim under meg? Skal ha mensen om ca 3 dager.. ?

Uansett, når en skal prøve dette med menn burde man ha glidemiddel eller er det nok med fukt? Sist gang prøvde vi uten og det var da vondt, samt at jeg blødde litt..

Fortsetter under...

Jeg liker dette. Det finnes en krem som heter analease. Den gjør deg litt nummen i åpningen, og smører godt.

Vi foretrekker kondom under analsex, siden det stort sett er jævlig deilig, og han da kan komme i toern;) ikke la noen komme der, uten kondom!

Annonse

Heisann!

Anal ease er ikke så dum da den som sagt nummer litt og gjør penetreringen lettere, det er jo ganske stramt der til å begynne med.

Vi har prøvd litt forskjellig, og jeg personlig synes ikke det er nok med bare vått fra musa. Dessuten må en jo ha påfyll underveis. Har prøvd diverse glidemidler og for meg så har mange ført til litt svie, det alle disse har felles er at de er vannbaserte. Har nettopp fått vite at de vannbaserte inneholder sukker som for noen fører til at det svir litt. Så nå skal jeg prøve silikonbasert, men da må en huske at en ikke kan bruke den sammen med leketøy av silikon. De blir nemlig ødeløgt.

Og til den som lurer på hva en gjør om en ikke får tak i glidemiddel: Det får en kjøpt på de fleste nettbutikker som selger denslags, cupido og kondomeriet er to eksempler. Pakken kommer i diskret forpakning i posten, så ingen kan se hva du har bestilt. :)

Så det som har fungert best her i huset er rett og slett spytt.

Men husk at det skal være deilig og en skal slippe å blø og svi, ta det rolig i begynnelsen til du klarer å slappe av og du har tilpasset deg å ha en penis bak det og ikke vær gjærring på fuktigheten.

Enjoy!

All olje er bra! ;-)

Ta good tid og ikke la ham presse den inn, gjør det selv.

Lykke til!

Ps. Det er faktisk ikke SÅ ille med sæd i rumpa, men gå aldri fra toern til enern om dere ikke bruker kondom ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...