andrelillegull Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 har hatt uregelmessige rier i snart 2 døgn, va innom sykehuset i går for å sjekke om vannet var gått, det var det ikke, i natt i 3-4 tiden gikk slimproppen... hvor lang tid vil d ta før riene blir mer regemessig eller vannet går? noen med erfaring?? Er lei av dette uregelmessige
Mamma i lykkerus Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Samme her, vonde uregelmessige som aldri blir ordentlig vonde..! Her har ikke slimproppen gått da men..
andrelillegull Skrevet 25. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2011 hvor lenge har du gått sånn da?
Peispå! Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 Slimproppen har gått på samme døgn som jeg har født, begge gangene:-) Vet noen kan gå noen dager før noe skjer, men håper noe skjer kjapt hos deg:-) Lykke til!
andrelillegull Skrevet 26. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2011 går enda her å trør jeg :/ med masse rier å kynnere, men d tar seg liksom ikke opp nok til att jeg vil dra på føden.. men håper d snart skjer noe, er lei søvnløse netter nå..
nummer 4 er en spire Skrevet 26. september 2011 #6 Skrevet 26. september 2011 Ta deg en lang varm dusj , sett ett klyster eller miniklyx. Noen ganger kan det få fart på sakene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå