Gå til innhold

hvorfor er det slik? Deprimert med engang jeg kommer inn døra hjemme..

Anbefalte innlegg

Da jeg er ute på skolen(studerer) går det helt greit... men med engang jg er hjemme, blir jeg deprimert, jeg kan gråte uten noen grunn.. jeg setter meg ned og da kommer tankene på...

Jeg må alltid ha noe å gjøre, men det er ikke alltid det er nok å gjøre til at jeg ikke tenker...

Jeg gruer meg på en måte å komme hjem....

Fortsetter under...

Slik har jeg også det..det kjennes forferdelig ut. Jeg har lært at jeg må ikke sette meg ned for lenge. Må finne på ting. Ta meg turer ut,tvinge meg til å besøke folk.

Ha hobbyer...IKKE PC. Der har jeg en tendens til å se på triste ting :( Og da blir det enda værre. Du skulle hatt noen å snakke med. D høres ut som du har det veldig vondt ! :(

Føler med deg...

Trist.

Det er forferdelig :/

Jeg setter meg gjerne ned, og sitter her, begynner å gråte, mer og mer... jeg klarer ikke rive meg bort så fort når det først har startet.. Huff..

Har du noen å prate med da 11:54?

Klem.

Fra Hi.

Ike så mange,men har insett at jeg trengte hjelp..så nå går jeg til psykolog!

Men det er slettes ikke noe gøy,har bare vært der 5 ganger. til en dame. Og da har vi gjennomgått en hel masse spørsmål.

Fæle spørsmål(skjønner godt hvis det er mange som slutter etter dem) det er vel noe alle går igjennom hos psykolog. Nå sist sa hun at de skulle gå igjennom alle mine svar,å se om se fant en slags diagnose på meg :( Ble veeeldi glei meg,å sa det at jeg trenger ingen diagnose..bare noen å snakke med. (jeg var veldig glad før jeg kom,hadde hatt en veldig fin peiode,fått gode nyheter)) Men da jeg gikk der ifra var jeg helt i bunn igjen :(

Har prøvd på egenhånd å komme meg litt ovenpå igjen. Men det er ikke enkelt å ta tak i hverdagen.

Jeg MÅ tvinge meg til å stå opp,levere ungen i b-hagen,gå på jobb,snakke med folk..men bare jeg kommer igang kjennes det mye bedre ut!

Du må ikke sitte å gråte...sett deg noen enkle mål, du vet du kan nå!

Tving deg selv litt..for det kjennes bedre ut etterpå.

Håper neste time til psykologen blir bedre... Jeg bare må ha prøvd det. Selv om jeg ikke har tro...

Håper det blir bedre...

Trista

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...