Gå til innhold

Hvor mange dager igjen søndag 25 . september?

Anbefalte innlegg

Skrevet

15 dager til termin!! Begynner å bli lei nå :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 dager :-)

Skrevet

6 dager igjen! Håper virkelig han kommer før termin. Men er førstegangs så statestikken sier jo at jeg kommer til å gå over.

Hatt veldig mye mensmurringer de siste dagene, så vi får bare vente å se! Jeg er klar for å bli kjent med nurket mitt, samme når han bestemmer seg for at han er klar! :)

Skrevet

17 dager :-) Skal sette opp babysenga i dag og re den. Går det som sist er det bare 7 dager til hun kommer! Gleder meg.

Skrevet

1 dag over her gitt!! lurer på når denne jenta har tenkt seg ut.. jeg er vertfall rimlig klar:p

Skrevet

3 dager igjenn. Hadde 1 cm åpning på fredag, å har modningsrier, så jeg håper han kommer snart :)

Skrevet

4 dager igjen=) Håper han kommer snart! Er sååå klar! Men er ingen ting som tyder på det =/ så må vel belage med på å gå over ja..

Skrevet

lykkelig_jente_86 : Da kan det jo tyde på at du snart får møte han ;)

Skrevet

7 dager igjen og regner med overtid på meg! Men har en liten tro på modningsakk og tøying på tirsdag av jordmor....kan jo håpe han vil komme etter det!! :-D

Skrevet

ja jeg håper på det. Skal på kontroll i morgen tidlig, så fremst ingen ting har skjedd til da :)

Skrevet

4 langsomme dager. Kunne ønske jeg viste akkurat datoen, blir smårar av å kjenne på alt mulig.

Skrevet

27 laaange dager... Alt er klart, så han kan bare komme <3

Skrevet

13 dager til termin. Olalala! Å kle på seg er litt av et prosjekt... Er jo stor som en hval! :) Nå skal jeg på cafe og spise meg enda større! Føler jeg fortjener alt jeg vil ha nå altså. Livet er hardt :)...hehe. Så hardt at jeg måtte lage sjokolade fondant klokken 2 i natt! Nekter å tenke sundt fortiden, det tar vi ETTER at baby har kommet ut!

Skrevet

Enig med deg Vildemy ;)

13 dager her også...blir spennende å følge dere i denne tiden...hvem får først??? ;)

Skrevet

11 dager her, trodde slimproppen hadde gått for 2 uker siden, men tydelig bare litt av den. For igår og idag har den virkelig kommet. Den må være stor, for ille mye tykk slim med brunt i som har kommet. Hatt noen tak i korsryggen inatt og idag, men stopper der.

Har 1 cm åpning og jordmor strippet meg på fredag. Så håper og håper nå.....

Skrevet

9 dager igjen her... er veldig lei, og klar for fødsel :P men forberedt på overtid... blææ..

Skrevet

Urk! Har lengre enn noen av dere,58 dager igjen.. meeen,det går vel fort håper jeg:)

Skrevet

6 dager igjen! Er sliten og lei nå altså! Det er vondt overalt!!!

Skrevet

34 dager igjen her... skal på akupunktur for modning i morgen;)

Skrevet

4 dager over tiden i dag :) Førstegangs. Slimproppen gikk i går kveld...modningsrier i hele natt. "Bare" menssmerter i hele dag.

Jeg føler egentlig at jeg har god tid...er ikke veldig utålmodig enda, men jeg skulle ønske at det ikke var så vondt før det setter i gang for alvor :)

Hehe...litt mye å forlange kanskje :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...