Happy H Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Har to prinsesser fra før og venter no nr 3:) Veldi spent på hvem som skjuler seg i magen denne gangen!! Skal på to hyppige ultralyder no, en er den ordinære, andre er pga alvorlig svangerskapsforgiftning forrige svangerskap. Så håper å få vite kjønn om ikkje lenge! Noen som har lyst å sjå? Storesøstrene ønsker seg veldi en lillesøster, mens pappan i huset synes det hadde vert kjekt m ein prins:) Ka tror dere spådamer? F: 150680 Venter spent på svar! På forhånd Tusen takk :)
Happy H Skrevet 29. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2011 Blir spennende å sjå om du har rett gulltopp:) Noen fler som vil se?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #7 Skrevet 29. september 2011 Jente, jente; flere i vente. Jepp. Jeg får opp ei lita jente til.
Happy H Skrevet 29. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 29. september 2011 Ja eg føler meg veldi som ei jentemamma Anonym. Prinsessene her ønsker seg grådig ei lillesøster og;)
-mtp- Skrevet 29. september 2011 #9 Skrevet 29. september 2011 eg får også opp jente:) Men gutt står også i rekken din etterhver:p
Happy H Skrevet 29. september 2011 Forfatter #10 Skrevet 29. september 2011 Så spennende då -mtp- pappan e veldi bestemt på at dette er siste, men kanskje ikkje då??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå