Gå til innhold

hmm. plutselig veldig stille i magen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

helt siden i går kveld har det vært ganske så stille i magen. han pleier å være temmelig vilter. men det har roeet seg ned veldig mye nå. han beveger seg men ikke fullt så mye.

burde jeg ringe til føden å høre? har 4 uker igjen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvis du føler det er veldig annerledes så ville jeg absolutt ringt :) Ingen som kjenner babyen bedre enn deg! Bedre å ta en telefon for mye enn en for lite. Lykke til, du får oppdatere oss :)

Skrevet

Akkurat sånn har jeg det også. Jeg kjenner hun, men det er bare veldig mye roligere en hva det pleier å være, og i natt har jeg ikke merket hun i det hele tatt og nå merker jeg hun litt, men langt ifra slik det pleier å være.

Jeg har 5 uker igjen til termin!

Så hold oss gjerne oppdatert :)

Skrevet

må vente med å ringe til føden vist de sier jeg må komme opp så har jeg ingen som kan kjøre eller penger til taxi. men han hikker hvertfal.

han ble i grunn stille etter jeg og typen kranglet. men han kommer heim i to tre tiden. er ikke så lenge til. kjenner jo han beveger seg men ikke fullt så mye som før. men nå har jeg gjort mye i dag oxo da. holder på å sette opp sengen hans og rydde rommet vårt. med veldig mye hjelp fra kommende storebror.

men skal gi tilbakemelding når jeg har ringt å fått vært der.

Skrevet

Ja jeg skal til jm så hvis det fortsetter sånn så venter jeg, men hvis jeg ikke kjenner noe mer liv i dag så ringer jeg føden så klart :)

Magen min har sunket veldig, og jeg har vondt i korsryggen,stikninger og veldig nedpress når jeg går, men jeg vet jo ikke hvordan det skal føles for jeg har ikke vært gravid før, men det kjennes ut som hun kan komme snart, men jeg aner samtidig ikke. Hode festet seg veldig tidlig sa jm så det er vel lov til å håpe at hun kan komme når som helst :)

Føler du det sånn også?

Skrevet

føler det når jeg tisser at han er ganske lagt nede. litt rart men. har ikke så vondt i ryggen. mest vondt i musebeinet. føler liksom at jeg ikke kommer til å klare fødselen for det er så vondt når jeg beveger meg og når jeg er stille. har sagt det til jordmoren men ho sier ikke så mye om det. så får se hva legen sier når jeg skal til ho. må ta blodprøver igjen. hodeet er ikke festet men veldig langt nede sier jm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...