anlej Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Er det noen av dere som har vært borti i lignende og kan berolige en urolig sjel? Jenta mi har spist godt og lagt på seg tilsvarende. Hun spiser fortsatt godt, gulper og er fornøyd, MEN helt plutselig har bleiene blitt så og si tørre.. Skjønner ingenting, for hun spiser som sagt som normalt og jeg både hører at det er melk og ser det. Har time på helsestasjonen på mandag, men føler at det er lenge til nå.
anlej Skrevet 25. september 2011 Forfatter #2 Skrevet 25. september 2011 ingen som har opplevd dette?
lillenims Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 Hvor gammel er jenta di og hvordan er vekta hennes? Har du fått tilbake mensen etter fødselen? Noen opplever at melka smaker annerledes i dagene før mensen, eller at det blir mindre av den. Vil hun die mye oftere enn vanlig? Virker hun fornøyd eller mistilpass? Hvordan er allmenntlstanden hennes, sover hun som før? Jeg er ammehjelper.
anlej Skrevet 26. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2011 Hei og takk for at du vil prøve å hjelpe meg... Hun er 8 uker i dag, og vi har time på helsestasjonen i dag. Hun har blitt god og rund siden sist veiing. Hvis min veiing her hjemme stemmer, har hun gått opp 840 g på 2 1/2 uker. Jeg har ikke fått tilbake mensen etter fødsel. Syns hun dier som før og hun virker fornøyd. Det hender hun kaver litt ved puppen før hun roer seg, men det har hun gjort før og. Allmenntilstanden hennes er god og hun sover godt. Hun har en lang økt på dagen, og så våken en god god stund. Hun sover godt om natten. Ellers kan jeg nevne at jeg hadde keisersnitt, og plutselig blødde det fra såret nå i helga. Legevakta synes det var merkelig etter såpass lang tid - vet ikke om det kan ha noe innvirkning hvis man får en infeksjon i kroppen.. Synes ellers at bleiene har blitt litt våtere innimellom, selv om de ikke er som før. Veide nettopp en bleie nå, som jeg synes ikke var såå tung, og den veide 123 g.
Gjest Madolyn Skrevet 26. september 2011 #5 Skrevet 26. september 2011 Det virker som en dugelig vektoppgang hvertfall Så bra at dere har time i dag; si fra til HS om de tørre bleiene, så får du sikkert snakke med legen på stedet. Virker bebisen spent over blæra? Virker hun smertepreget om du trykker/klemmer på den?
anlej Skrevet 26. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2011 Vektoppgangen var ikke som forventet likevel.. Jeg hadde tatt litt feil, og hun har totalt gått opp 455 g, men helsesøster var fornøyd for det. Fikk ikke snakket med legen, men skal tilbake om en uke for å sjekke igjen. Hun virker ikke spent over blæra, og det virker ikke som om hun har smerter der. Innimellom nå har hun litt våte bleier, men ikke slik som hun hadde før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå