Gå til innhold

bekkenbelte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen med erfaring? Kjenner man stor forskjell?

Kjøpt et i fra finn.no i dag. Etter å ha gått non stop, 24/7 med smerter i noen som føles som en evighet nå.

Fikk hør at det fungere for noen. Så når jeg fant en som skulle selges nå ikveld. Så kjøpt jeg den. Villig til å prøv det meste føles det ut som nå.

Har hatt bekkenløsning i 6-7 uker nå. Men de siste dagene har vart et HELVETE rett å slett. Blir bare verre å verre. Å enda er det 14 uker igjen til termin. o.O

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe kjekt med bekkenløsning.. Som du skriver så vil bekkenbeltet hjelpe for noen og ikke alle... har selv prøvd de nå under savngerskapet - har 16 uker igjen... har vert sykemeldt pga bekkenløsning siden august så de føles som en evighet...

Fikk låne meg ett bekkenbelte av ei eg jobber med - ho hadde vore med på forskning på dette når ho gjekk gravid ved Haukeland. Pga jobben min er de vanskelig å være i jobb, da jeg ikke skal løfte/ære tungt og ei heller gå for mye...( jobber på utegruppe i barnehage). Så da symptomene kom fikk eg låne beltet... eneste eg merket er at de hjelper hvis eg vil ut å gå - blir ett "press" bak i ryggen, noe som gjør at jeg greier å komme meg ut i skogen med hunden for mindre turer uten for store smerter ol... de er ikke behagelig å bruke beltet om man sitter ol, men noe bruker de til de og...

Masse lykke til videre - håper beltet passer bedre og hjelper deg..

• 1 måned senere...
Skrevet

Bare husk at bekkenbeltet ikke skal brukes hele tiden. Bare i korte perioder når du har mest bruk for det. Jeg har også en stund igjen til termin, og venter mitt 4 barn. Krysser fingre for at jeg holder til termin uten for mye smerter og tårer =)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...