Gå til innhold

Dere med pms pupper! hva var forskjellen på de når dere var gravide,i forhold til pms pupper?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når jeg var gravid ble de venner etter uke 12 mens når jeg har pms krangler de fra ende til annen hver eneste gang.

Så litt forskjell er det.

Huff, er så lei de pms-puppene at jeg vurderer å ha de i friluft så de blir distrahert av alt rundt seg.

Annonse

Sånn foruten at jeg ikke har sinnapupper :), så må jeg si jeg lurer litt jeg også. Jeg ammet mitt første barn i 15 mnd, og hadde tette melkeganger et par dager i uka det første halvåret. Etter at ammetiden var over, fortsatte puppene mine å kjennes mørbankede ut en ukes tid i hver syklus (er det kanskje det du mener med pms-pupper?). Jeg ble tilslutt sendt på mammografi, men de fant ikke ut av det. Det ble tilslutt bedre. Men nå plutselig de siste dagene er det kommet tilbake, i tillegg til litt stikking i ny og ne, og det kjennes ut som om utdrivingsrefleksen driver å øver seg. Er jeg gravid nå, så har jeg bare vært det i en uke, og det er for tidlig å ta noen test.

Så hvordan føles en pms-pupp ut og en gravid-pupp ut for de som har det liksom?

Vi holder på som bare det her... prøver bli gravide altsååå ;)

PMS puppene har jeg hver gang, og hver gang tror jeg at det er sååå ømme fordi jeg er gravid, og HVER gang er det den forbanna PMSen som kommer!!!

Jeg klarer IKKE skille dem!

Jeg trudde jeg hadde funnet den perfekte sinna-pupp-BH'en på HM i stad, men etter ett par timer måtte jeg slippe dem løs. DA var de sinte da! Så nå er det friluft på sinnataggene mine her. Hehe

Jeg får vondt i puppene før mensen, de blir ømme og ikke mottagelige for kjærtegn.

Da jeg var gravid var det vondt å ha BH på seg, men enda verre å ikke ha den på seg, dusjstrålen mot puppene gjorde vondt, ja til og med duvingen når jeg gikk gjorde vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...