Gå til innhold

Har dere noen tips/triks i senga? :p

Anbefalte innlegg

Min nye flamme sendte meg mld nå istad ( litt full, men ok) der han skrev at ha ville jeg skal ta han hardt i senga neste gang vi treffes.. Ehm, er ikke det mannens oppgave? :) Føler meg litt "kjedelig" i senga, selv om vi har mye sex når han er her.. Gi meg deres beste triks!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143610475-har-dere-noen-tipstriks-i-senga-p/
Del på andre sider

Fortsetter under...

haha....DU skal ta HAN hardt!? Med hva da, en diger dildo? Tipper han formulerte seg litt dårlig i den meldingen. Mulig han mente du skulle være mer aggressiv, pågående, frekk, ta styringa i senga liksom. Mitt beste triks er en åletrang kjole, av den typen man aldri bruker ute i offentligheten, kun på soverommet. En som får puppene til å strutte og så vidt holder rumpa innenfor kjolen. Mannen min blir "gal" når jeg har hatt på meg en sånn. Og jeg blir veldig annerledes når jeg kler på meg noe sånt, litt mer "horete" if you know what I mean. ;)

Takker for svar ;) vet han tenner på sexy undertøy, så bør kanskje handle inn litt da.. Synes nå selv jeg tar litt styring da, men kanskje ikke han synes d :s Han snakker mye om å være underdanig, og om PISK. Herregud, er det noen av dere her inne som liker sånt? hehe.. Synes tanken om pisking er litt skummelt nesten..

WOW, sånt no tenner ikke jeg på, ikke i det heeeele tatt! Og hvis det ikke er noe du tenner på så syns jeg ikke du skal gjøre sånne ting i senga. Hadde mannen min bedt meg piske han så hadde jeg ledd tror jeg, evt begynt å lure på hans psykiske helse.....

Pisk og bondage er ikke min greie nei ;) Er vel måte på hvor langt man skal strekke seg i senga vel..? Vi har mye bra spontan sex, oralsex osv osv.. men han her synes jeg nesten virker litt "krevende" i senga. vet ikke om dette med pisk bare er snakk fra hans side..

HI

Annonse

Du får teste ham. Skaff deg domina utstyr, hundebånd, pluss pisk så tenker jeg han blir fornøyd.

Få ham til å feks slikke sjokoladesaus av føttene dine, ikke mye, men litt så han ikke blir kvalm.

Snakk strengt til ham, gi ham små rapp med pisken som korreksjon innimellom. Krev at han gjør ting med deg som du liker, hele greia med dominans og sub er at den som dominerer da skal kommandere den underkastede til å gjøre ting som seg, det er faktisk han som skal jobbe, mens du kommanderer.

Lykke til! Det kan være svært gøy når man først har brutt isen og kommet i gang.

Hilsen Domina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...