Gå til innhold

vaksine.Hjelp:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår lille tuppe fikk sin første vaksine på fredag.Fikk en kraftik reaksjon 5 timer etter.Hylte og hylte.Ga henne en stikk pille og det roet seg.Fikk endelig sovnet.

Hun våknet i dag og var tett i nesen.renner fra øyet ho sitt også.Ikke noe gult.Hoster litt men ikke mye.Skulle få henne til og sove i dag og jeg brukte 5 timer på å få ho til og sove.Bare hyling da også.Ga henne stikkpille da også.Virker som dette fikk henne til og roen.

Så det jeg lurer på om dette er vanlig reaksjon eller om jeg bør kontakte legevakta i morgen tidlig er hun ikke bedre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Har du sjekket om barnet har feber? Hvordan er den generelle almenntilstanden til jenta? Siden det er første vaksinen regner jeg med jenta er ca 3 mnd. Jeg ville ikke hatt så høy terskel for å oppsøke legevakt med et så lite barn, men vurdering av almenntilstanden er jo viktig. Og den kan nok du som forelder vurdere best.

God bedring.

Skrevet

Hun har hatt ingen feber.Reiste på legevakta med henne i dag siden hun ikke hadde blitt bedre.Legen fant ingenting.Bare forkjølelse. Føler meg litt letta nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...