Gå til innhold

Noen som vil dele erfaringer med behandling av alvorlig bpd og hvordan det har gått?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg er en "desperat" mor som har en gutt på Haukeland født uke 26, nå uke 33 som har ligget litt over 2 uker på oxilator pga alvorlig bpd. Ønsker å komme i kontakt med andre som har erfaringer med hvor langt sykehuset strakk seg i behandling og hvordan det har gått med barna. Haukeland vurderer fra dag til dag om de vil fortsette behandlingen, så jeg er veldig fortvilet. Send meg gjerne en sms på 90585900 så kan jeg ringe deg eller en mail: [email protected]

Vh. Anne Cecilie Berentsen

5583 Vikedal

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hei hva mener du med at bpd? Jeg har også født i forrige uke, i uke 26, men dessverre han klarte seg ikke, han fikk hjerneblødning og døde 3 dager gamel, det verste man kan oppleve i livet sitt, i hvertfall nå man har kommet så langt i svskapet. Men det visste seg at j hadde infeksjon i kroppen som førte til fødsel. De mente at det var bedre å føde slik at babyen skulle få behandling. Send meg gjerne email på [email protected], så kan vi snakke om ting hvis du vil.

Klem fra Gabriela i Stavanger og lykke til med den lille:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...