Gå til innhold

naboen sin hund driter i hagen hver gang vi er borte noen timer,

Anbefalte innlegg

de slepper hunden sin løs. og lar den drite ned tomten vår. vi har anmeldt de flere ganger, for flere forhold ang hund, vi har prøvd og prate med de, men så fort vi ikke er hjemme så er det hunde dritt på tomten vår.

før slapp de hunden døgnet rundt, nå kunn når vi er borte. når de ikke ser bilen vår som er parkert ute.

jeg orker ikke mer. vi har gjerde, port og alt vi trenger for og nettopp sleppe dette. men likevell så driter hunden ned hagen vår.

vi vet at det er den anboen da vi kunn har en nabo, har skrivd om dette før her inne,.

noen som har noen råd for hva jeg kan gjøre for og lære denne eieren at jeg ikke v il ha hunde dritt på min tomt,

Fortsetter under...

Plantasjen og flere andre hagesenter har et middel som heter "luktestoff mot hunder" som kan være verdt å prøve.

Det er ikke giftig, men har en lukt som hunden skyr. Denne strør du langs tomtegrensen og der hunden gjør fra seg. For som du sikkert har merket så gjør hunden fra seg på samme sted hver gang.

Lykke til :-)

Da hadde jeg rett og slett vært så forbanna (og barnslig) at jeg hadde tatt opp hundedriten og lagt den på trappen deres hver gang hunden dret i hagen din :).. Eller i postkassen deres... haha

Annonse

jeg har hvert så barnslig i 4 måneder nå. hengt på døra, lagt i postkassen, lagt på bilruta, lagt på trappa, men det virker ikke. vi har også gått til avisen med dette. men naboen gir faen..

Ja men du må ikke pakke den inn. Hiv driten ut av posen som du har tatt den oppi.. Tror jeg hadde klikket hadde jeg hatt sånne naboer. De kan jo ikke være helt normale? Hva sier de til beskyldningene da?

de sier de ikke klarer og finne jenta., og at hun ikke dukker opp i avhør. hun svarer ikke på tlf. brev eller noe.

så er ikke stort mer man får gjort. de har sendt patrulje bil dit også flerer ganger etter det har skjedd mer alvorlige tilfeller med hunden og ungene våre.

vi har holdt på med dette i mange måneder,. og jeg er dritt lei..

politiet sier det rett ut at de syns denne jenta er frekk, og har gått for langt,. og de prøver jo og gjøre noe, men kommer ikke så langt.

Annonse

Har denne naboen åpent vindu noen gang? Sleng dritten inn dit!

Eller, mos den inn i trappen hennes, evt inngangsdøren hennes med en post it lapp hvor du informerer at de vil få ALT i retur fra dags dato av!!!!!!!!

Så FREKT AV DEMMMMM!!!

Hmm, hva med å ringe til mattilsynet? Hvis de ikke er greie med hunden. Det er de som har med dyrehold å gjøre.

Hvis ingenting funker hadde jeg også vært så barnslig at jeg hadde klint dritten på trappa eller hevet den i postkassa. Prøv å få tak i hunden og lever den til politiet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...