Aprilripsen Skrevet 24. september 2011 #1 Skrevet 24. september 2011 Har hørt man skal føle seg så ekstra vakker når man er gravid. Huden stråler og håret er glansfullt, og man bare føler seg mer feminin og vakker enn noen gang. Har jeg hørt da... Kan ikke si at det stemmer for meg ihvertfall!! Har mer kviser nå enn jeg har har hatt hele oppveksten, og håret detter a i tufser... Hva skal jeg gjøre med det? Kan det ha noe å si at jeg fortsatt ammer jentungen på 11mnd 1 gang om dagen? At det liksom blir dobbelt opp a hormoner?? Noen som har erfaring med detta?
Briskeby Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Vet ikke noe om dette med amming,men skriver under på at jeg ikke akkurat føler meg på det vakreste,nei..... Oppblåst i magen,kvalm og uren hud. Ganske usexy rett og slett! Hva skjedde med at man liksom skal gløde når man er gravid!! Føler meg lurt.....;-)
mammatil2imai Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 Vet heller ikke noe ang. ammingen og gravid, men er enig med dere ang den skjønnheten som mangler! Her er også huden fet og kvisete, oppblåst så ingen av klærne passer (magen er nå en ting men har lagt på meg over alt!) Har til og med fått dobbelthake som bli kommentert på jobben... Fint å klage litt her Kan ikke huske jeg følte meg så ille sist, men det er 8 år siden. Kjærringrådet sier at når man bærer jente så stjeler jenta morens skjønnhet men med gutt så blir mor vakker. Jeg har gutt... Så kanskje det ligger noe i det?
Arga G08+J12 Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 Føler meg ikke særlig vakker jeg heller, som dere andre sier er det heller kvalme, fet og uren hud, oppblåsthet og generelt uvel. Også vil jeg tro at i mitt tilfelle er det maten jeg har spist de siste fire ukene, lite sunt for tiden. Var ikke slik i forrige svangerskap og fikk gutt, så er spent på om det er jente denne gangen.
magica78 Skrevet 25. september 2011 #5 Skrevet 25. september 2011 hei, jeg har fått grovere og fetere hud, har lagt på meg allerede og mister fremdeles hår etter en MA for over ett år siden. Har aldri følt meg verre enn nå, så håper vi går lysere tider i møte )
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 25. september 2011 #6 Skrevet 25. september 2011 Mener å huske at det er ca. halvveis i svangerskapet man stråler, gløder osv osv. I første trimester er det mange omstillinger, så krysser fingrene for at vi blir vakrere om noen uker :-) Jeg føler meg ikke akkurat lekker jeg heller for tiden...
Aprilripsen Skrevet 25. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2011 Godt å høre at det er flere som meg da. Usexy er vel det mest beskrivende på denna tilstanden! Er oppblåst og kvalm og fæl jeg å (såpass at jeg gjerne kaster opp hver dag), men var faktisk verre sist. Utseendemessig følte jeg meg nok hakket flottere da jeg venta jentungen, så håper ikke det er noe i det med at jenter stjeler mors skjønnhet...for vi vil så gjerne ha gutt. (mannen har 2 jenter og 1 gutt fra før, som ønsker seg en lillebror...og dette er helt klart siste sjanse) Får håpe vi går bedre tider i møte på alle fronter etterhvert. Hadde en litt bedre periode fra ca 4-6 mnd sist, så får håpe på det denna gangen å siden det passer fint med jula
På'n igjen! Skrevet 26. september 2011 #8 Skrevet 26. september 2011 Hehe, dette er den verste perioden, man legger på seg, men man ser bare tjukk ut, ikke gravid, hormonene herjer, man er trøtt, slapp, kvalm og har hodepine (i alle fall jeg). Når man nærmer seg 4-5 mnd blir alt bedre, da kommer gravid-magen frem, formen er bedre, hår og hud likeså (håper jeg, da...hadde flott hår og hud i mine tidligere svangerskap...). Helt til man nærmer seg termin og vagger rundt som en and! Er bare å komme seg gjennom de neste ukene, og glede seg til bedre tider!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå