Gå til innhold

Hvordan vet jeg om jeg lekker?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Problemet er at jeg har vært noen ganger på sykehuset fordi jeg har kjent lite liv og alt har vært bra. Ble sendt til sykehuset på mandag av JM pga alt for rask hjertelyd og da sa de at jeg hadde vært der for tre uker siden og det virka som de var lei av meg.

Har også lest litt på nettet om at man skal lukte og da gjorde jeg det :P Lukta ikke urin :P (ikke meninga å være ekkel)

Annonse

Vanskelig dette..jeg har også følt at jeg har lekket noen ganger (er 35 + 4 i dag), og ofte er det våte felt i trusa som garantert ikke er urin. Er til ganske hyppig oppfølging fra før med UL, så får sjekket tilstanden med fostervann ofte.

Har vært til UL to ganger etter at jeg har følt lekkasje, og har da fått beskjed om at det ikke har vært noen fare, masse fostervann i magen og ingen åpning av livmorhalsen. Legen sa at det er mye økt utflod nå for tiden (sekretproduksjonen er på topp), og at sekretet noen ganger er så tyntflytende at det ser ut som vann.

Men han sa også at det er bedre å komme til kontroll en gang for mye enn for lite...er du bekymret så er det best å få det sjekket. Prøv å ikke bry deg om eventuelle kritiske røster, alltid noen typer av helsepersonell som ikke klarer å holde fokus på pasienten og dens ståsted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...