Gå til innhold

Jeg er så svak som lot meg lure av en psykopat!!

Anbefalte innlegg

Jeg var sammen med en fyr, som tilslutt visste seg å være veldig farlig..

og jeg skjønner ikke hvordan jeg lot meg lure... om jeg hadde vært litt mer "hard" hadde det ikke skjedd!

Huff, nei! mye man skal tenke på en lørdagskveld..

Fortsetter under...

xmin var også psykopat. Ihvertfall hadde han store tendenser til det. Psykisk vold vil påstå han drev med. Avhør, sykelig sjalusi, og mye mer. Jeg tenker vi er heldige som er kommet oss bort fra disse typene!

Man blir manipulert. Når man får dæm på avstand ser man hvor mye ondskap det kan bo i ett menneske.

man blir manipulert og Overbevist om at man ikke kan klare seg uten dem.

*grøss* levde 8 år med en slik man og går fortsatt i terapi.

Aldri tenk på tanken å dra tilbake hi. Det er nå du har vunnet! Du kan fortsette livet ditt og fokusere på det gode.

Huff... Skjønner ikke helt men moren min levde også med en psykopat (min far) og det i hele 17 år.. skjønner ikke hvorfor jeg skulle gå på samme "tabbe"..

Vondt å høre at andre også har levd med en slik :(

Jeg kom meg så og si unna for ca 5-6 mnd siden, og har jo hatt lyst til å ta han tilbake da han lover meg gull, men så går det en tid og jeg får drittmeldinger og trussler.. Har også fått beskjed fra politi å holde meg unna han.. Jeg kommer aldri til å gå tilbake til han...

Mulig han er syk på en eller annen måte, men det er ingen unnskyldning.. han har faktisk vært med å ødelegge meg, og han fortjener ikke å ødelegge verken meg eller andre...

Annonse

De "ekte" psykopatene er vanskelige å oppdage. Ikke gi deg selv "juling" for det - det gjør da bare situasjonen værre for deg. Jeg har sett folk knekke av sorten - og det er ikke moro. At du fremdeles står på beina skal du være stolt av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...