Gå til innhold

4 dager siden uttak...og steike vondt i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var tredje uttaket mitt, og det værste hittil. Har hatt veldig vondt i magen, en smerte som kommer og går.

I dag var jeg ute og gikk, og da kom det samme følelse nederst i magen som jeg hadde da jeg hadde ex-u....ikke like intens såklart, men det var museskritt, pusteøvelser og full konsentrasjon om å komme seg fremover.

Da jeg var på innsett torsdag fikk jeg beskjed om å kontakte dem dersom det ikke gikk over etter noen dager, så da ringte jeg i dag for å høre hva det kunne være. Fikk vel ikke noe konkret svar, men så lenge jeg ikke hadde feber og var i ok form ellers så var det nok ikke noe. Men blir jo uansett litt bekymra når det ikke går over.

Noen med lignende erfaringer?

Kan det være at jeg bruker lutinus og ikke crinonen denne gangen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg tror ikke at dte er lutinus. Må nok vaere fra selve uttaket. Det er jo et inngrep i seg selv...dei tinga må jo gro. Ble du ikke overstimulert?

Skrevet

Hadde bare seks egg....så de trodde ikke jeg var overstimulert.

Jaja, får håpe det går seg til :)

Skrevet

Er det normalt med skikkelige menssmerter tre dager etter innsett??

Har på en måte fortrengt alt av tidligere forsøk, så føler jeg sitter her uten noe erfaring..

Skrevet

Uff så kjedelig at du har det så vondt :-(

Jeg hadde det og veldig vondt på det 2 uttaket mitt,og det tok nesten 1 uke før jeg var "normal".

Jeg tror det er normalt med mensmurringer,jeg fikk det av Lutinusen i allefall,jeg syntes den var værre enn crinonen,så jeg byttet underveis.

Masse lykke til som ruger,håper det er gullegget/eggene du ruger på nå!!

Skrevet

Tusen takk..

Er absolutt ikke oppegående i det hele tatt. Vurderer en tur til legen i morgen for å prøve å få s.melding noen dager. Utslitt og anpusten bare jeg går opp trappene. Og kommer plutselige stikkninger i magen. Da er ikke barnehage den beste plassen å være...pluss at energien er på null.

Veit vi ikke er syke, men det tar virkelig på både fysisk og psykisk det her.

Skrevet

God bedring!

Jeg hadde veldig vondt forrige gang, men det gikk mye bedre denne gangen.

Jeg har hatt litt feber da... og masse hodepine.. og kvalme... samt vært dødstrøtt og sliten!

Hvordan går det med deg nå? Har du blitt bedre?

Skrevet

Hei hei.

Fikk komme inn på ullevål i går....viste seg at det var blod-og væskeoppsamling i magen. Så jeg er s.meldt ut uka. Fikk litt panikk, da jeg var redd det hadde noe å si for forsøket, men det skulle det ikke. Formen er opp og ned....men føler mensen er like rundt hjørnet. Det har jeg egentlig følt siden uttaket, da jeg har hatt skikkelige menssmerter. Trøtt, null energi, murringer i mage og rygg, ømme pupper og humør som svinger fra svæææært lystige stunder til tider der jeg har lyst å ta kvelertak på alle som nærmer seg.

Tror nok ikke vi har hellet med oss denne gangeng heller. Og lutinusen som renner i tide og utide gjør ikke saken akkurat bedre....da jeg springer på do med èn gang jeg kjenner noe i frykt for at tante rød dukker opp.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...