Gå til innhold

Hvor mye gikk DU ned når du bare levde på herbalife shaker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal begynne på dette til uken. Da skal jeg bare drikke shaker helt til jeg har kommet meg ned 15 kg, så skal jeg starte forsiktig med å innføre et måltid igjen - middag. Men da skal jeg bare spise ketolyse-middager/lavkarbo. Så skal jeg forsiktig tilvenne meg et lavkarbo kosthold til slutt.

Hvor lang tid tror du det vil ta å gå ned 15 kg ved å bare drikke shaker? Jeg skal ned fra 80 kg til 65kg.

Noen med erfaringer innen dette?

Skrevet

Å gå ned så mye kun ved bruk av shake er en FRYKTELIG usunn måte å gå ned i vekt på og, sorry, men jeg kan garantere deg at du vil gå opp igjen alle kiloene + noen til.

Vær fornuftig og gå ned i vekt på den sunne, gode og gammeldagse måten med sunn mat og mosjon.

Skrevet

Jeg brukte 2 mnd på 18kg. Fra 88kg ned til 70kg. Je spiste da en sunn middag hver dag - og hadde et spiseopphold på en uke denne perioden. Trente ikke.

Skrevet

19:33

WOW, så flink du var! Men hva mener du med spiseopphold, spiste du INGENTING, ikke shaker engang? Og hva slags middager spiste du, lavkarbo middager ?

hi

Skrevet

He,he,he...jeg mener opphold fra shake, og spiste da vanlig mat. Det var for å sette litt fart på forbrenningen. Jeg spiste kylling og fiskemiddag. Kuttet sausen, og spiste mye grønnsaker, ingenting lavkarbo. Husker jeg drakk mye vann og te i perioden også.

Gikk så det suste:) 3 år siden og gikk ikke opp i vekt igjen.

Lykke til!

Skrevet

Jeg skal ned akkurat det samme som deg hi, fra 80 til 65 kg. Men jeg gjør det med lavkarbo hele veien,har ikke hastverk.

Har allerede gått ned 7 kg på lavkarbo,men ikke fulgt det nøye,og over lang tid- siden 1 feb.

Sluttmålet skal være nådd innen mai 2012.

Ville bare tatt en kick start på et par uker, det er vel ikke anbefalt lengre med shake.. Lykke til :)

Skrevet

Jeg har selv holdt på med herbalife i to uker nå, og hittill gått ned 4 kg, skal ned ca 10 til og så tenker jeg å gå over på lavkarbo gradvis.

Jeg drikker shake til alle måltider, og på dager jeg trener hardt spiser jeg i tillegg en herbalife proteinbar.

Første anonym har helt rett i at veldig mange går raskt opp igjen, og gjerne mer enn man gikk ned - men det er ikke nødvendig hvis man går veldig gradvis over til vanlig mat og ikke går tilbake til det kostholdet som gjorde deg overvektig i utgangspunktet.

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...