Gå til innhold

hva jobber dere med :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ;-)

Jeg jobber som Helsesekretær på et legesenter. Ønsker å jobbe i barnehage på småbarnsavdeling, men så langt har jeg ikke kommet meg da jeg trives UTROLIG godt i jobben jeg har nå ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er sykepleier i eldreomsorgen, så omsorgsyrke her også :)

Skrevet

Barnehage - småbarn her også

Skrevet

Er begynt utdannelse (siviløkonom) desentralisert samtidig som vi skal i gang med prøverør, har fortsatt tre år igjen med skole. Pga. sykdom ble det en karriereforandring. Men siden økonomien vår er på topp passer det perfekt med en baby :)

Skrevet

Er lite unger i forbindelse med jobben min.. bortsett fra alle de ungene jeg stadig vekk møter på byggeplasser rundtomkring som mener at jenter ikke har noe på byggeplasser å gjøre.. og ihvertfall ikke fortelle hvordan de skal gjøre jobben sin!

Jobbet som høyspentmontør, men etter et par saftige smell så gikk jeg over til litt mer fredelige ting, så nå prosjekterer jeg elektriske anlegg for større bygg.

Skrevet

Jeg er halvt utdannet barnevernspedagog, men fullførte aldri den karriere vei. Har jobbet en del med barn og unge før jeg påstartet ny utdannelse innen ledelse.

Jobber i dag som prosess-/prosjektleder i staten.

Skrevet

Jeg jobber i barnehage. Stor avdeling. Trives kjempe godt med de søte små :):)

Skrevet

Så morsomt å se hva dere alle driver med :-)

Selv er jeg kontorleder i en middels stor entreprenørbedrift innen bygg/anlegg (ca. 100 ansatte). Stortrives i jobben, noe som gjør hverdagen mye lettere under alle disse årene med baby-prøving... Hadde nok vært mye tyngre å takle nedturene uten den herlige jobben og de fantastiske kollegene mine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...