Gå til innhold

hva jobber dere med :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes det hadde vaert litt gøy aa høre hva slags yrker dere har :)

selv jobber jeg ironisk nok i barnehage... paa 0-3aarsavdeling. er Førskolelaerer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber som lærer:)

Trives utrolig godt sammen med barn så stortrives i jobben:)

Men nå er savnet utrolig stort etter egne barn:(

Skrevet

Jobber med barn jeg også gitt:) Lærer!! Trives veldig godt for tiden;)

Skrevet

Jeg er helsesekretær og jobber på en ruspoliklinikk. Jupp.... Jeg er hun ene sekretæren som snakker så rosenrødt om jobben min hver gang noen spør om hvordan det er å være helseekretær. Hehehe... Elsker jobben min gitt. ;)

Skrevet

jeg jobber også i barnehage, på småbarns avd, Så koser meg med babyer hele dagen, mens jeg venter på at min egen skal en dag komme :)

Skrevet

er det ikke rart... så mange av oss barnøse som jobber tett innpå barn hele dagen.

jeg elsker jobben min jeg også, selv om jeg misstenker at jeg ikke forbilr i barnehage resten av livet.

Skrevet

Dette var snodig....

Jeg er pedagogisk leder i barnehage, og jobber på en småbarnsavdeling.

Skrevet

velkommen i klubben fru O! Vi er mange ser jeg ;)

Skrevet

Tjohei! Jeg jobber i barnehage jeg også! Har akkurat byttet til 3-5 år. Har jobbet på småbarn i 4 år =)

Så rart at så mangen av oss jobber med barn!

Skrevet

Det er jo nesten bare damer som jobber med barn her jo. Jeg får gjøre noe med den statistikken. Jeg jobber i psykiatrien, akuttavdeling for voksne. Det er ikke barn, men med mennesker hvertfall...

Skrevet

Se på det. De eneste to som ikke jobber med barn så langt, jobber med psykiatri (ruspoliklinikkene er jo en spesialisthelsetjeneste innen psykisk helsevern). ;) Merkelige greier.

OG, jeg har jobbet på et barnesykehus før.

Skrevet

Jeg er "kontorrotte" ;-) Sitter foran en datamaskin og er i tlf stort sett hele dagen. Drømmejobben er å få jobbe med dyr,vurderer å ta dyrepleier utdannelse.

Skrevet

Hei!

Jeg jobber deltid i psykiatrien. Resten av tiden bruker jeg på gården her hjemme. Driver med hester. Morsomt å lese hva dere andre driver med. Vi deler jo de såreste og lykkeligste øyblikkene med hverandre, men aner jo ikke hvem vi "prater" med :-)

Skrevet

Morsomt å se hva dere holder på med :). Jeg er forsker på et universitet, i et mannsyrke egentlig (men forsker på barns helse og da er det plutselig et kvinneyrke likevel). Har heldigvis en utrolig spennende jobb

Skrevet

Jeg er sykepleier. Jobber på sykehjem - trives godt:-)

Skrevet

Jeg jobber i ledelsen på en skole. Tidligere jobbet jeg som lærer. Mange av oss jobber med mennesker:-) Trives utrolig godt i jobben!

Skrevet

Må hive meg på bølgen - jeg er også pedagogisk leder på en småbarnsavdeling:)

Skrevet

Jeg er utdannet radiograf og adjunkt. Driver nå med forskning innen undervisningsvitenskap.

Skrevet

Jeg jobber også i barnehage. Har nettopp bytta til småbarnsavd etter 5 år på storbarn.

Skrevet

Jobber som konsulent i en attføringsbedrift, men er utdannet førskolelærer og har jobbet noen år i barnehage som mange av dere andre her..Artig!!

• 1 måned senere...
Skrevet

dytter denne litt ;) synes det er saa interressant aa se hvor mange som er i omsorgsyrker her, og ikke minst barnehage/skole...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...