☀ Lille prinsesse - juli2011 ☀ Skrevet 24. september 2011 #1 Skrevet 24. september 2011 Jenta mi suger på venstre tommel, er det naturlig om man er høyrehendt, eller har det ikke noe å si?
Flaggermusa Skrevet 24. september 2011 #2 Skrevet 24. september 2011 Tror jeg har lest en plass at alle babyer er venstrehendt den første tiden. Er ikke helt sikker.
Maitrollet Skrevet 24. september 2011 #3 Skrevet 24. september 2011 FIkk beskjed av helsesøster om å passe på at de brukte begge hender like mye, kunne ha en sammenheng med favorittside å låsninger å gjøre dersom de ikke gjorde det. Det skal visstnok ikke være mulig å se om de er høyre- eller venstrehendt før de er et par år gamle. Tror derimot ikke det har så mye å si hvilken tommel de foretrekker å suge på
enits40 Skrevet 24. september 2011 #4 Skrevet 24. september 2011 Min suger også på venstre tommel, og jeg har lurt på det samme. Det virker som om han helst vil ta i mot ting med venste også. I så fall blir han den første i familien som er venstrehent, men ser jo at det ikke skal ha noe å si så tidlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå