villemej Skrevet 24. september 2011 #1 Skrevet 24. september 2011 Jeg ammer min lille jente på litt over en uke. Har de siste dagene fått et kløende utslett på undersidene av brystene og nedover siden under det ene brystet. Det startet med noen få prikker og de blir stadig flere i tallet. Det ligner på små røde kviser, med unntak av at de klør. Det ene brystet har et tidligere piercinghull, og lekker derfor konstant. Det er også under dette brystet at det er mest prikker, hvor de sprer seg nedover langs siden. Men det er også under det andre brystet, men det er færre prikker og de klør mindre. Noen som vet hva det er, eventuelt har råd og tips til å bli kvitt det?
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 24. september 2011 #2 Skrevet 24. september 2011 Jeg har en liten anelse.... sopp. Høres kjipt ut, men jeg fikk det under svangerskapet. Grunnet jeg svettet mye, å spess under puppene. Små røde prikker som klødde. Spurte jordmor om dette å hu sa det var sopp. Å når du sier du lekker så er det nok pga fuktigheten. Jeg brukte canesten i en uke 3ganger daglig så gikk det bort. Hør med apoteket, å kansje prøv canesten krem så går det sikkert bort. )
Isola&Lille+julegave Skrevet 24. september 2011 #3 Skrevet 24. september 2011 Et godt tips er å bruke talkum til å forebygge. Talkum har jeg forøvrig brukt på rumpen til mini hver dag siden hun ble født og nå er hun 9 mnd og har aldri hatt bleieutslett!! Funker som bare det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå