Skrømti Skrevet 24. september 2011 #1 Skrevet 24. september 2011 Å jeg kunne dratt til denn svampen av en mann jeg har ... !! Nå er jeg så eitrande forbanna at jeg er som et sprekkeferdig troll. Han er så utrolig kverulerende og provoserende med sin "martyrholdning" . Og så skal han liksom ikke si noe, og om han gjør det så er det bare sarkastiske, spydige , ironiske ting han kommer med. På en helt rolig måte vel og merke, som gjør at jeg blir enda mer frustrert og panisk. ÅÅÅÅÅÅÅÅ, måtte bare få det ut! Ikke kan jeg klage på svangerskapshormoner, for jeg føler det sånn gravid eller ei.... ( altså, det er ikke bare når jeg er gravdi at det mannen får meg til å gå helt i taket)
3barnsmor123 Skrevet 24. september 2011 #3 Skrevet 24. september 2011 Ja mannfolk! Skal liksom alltid har rett...
Mrs Mon-e Skrevet 24. september 2011 #5 Skrevet 24. september 2011 Ja hva skal man med dem egentlig? Vrange og provoserende mannejævel som ikke stiller opp når det trengs:(
Kath+3 Skrevet 25. september 2011 #6 Skrevet 25. september 2011 Amen!! Jeg er så sliiteeen.. Lange skoledager hver dag å masse oppgaver på kveldstid! Mannen er hjemme og leser selvstendig, dvs prøver å lese.. Her har fotballen tatt helt over livet vårt! Jeg er fotballjente selv, og ser kamper PL i helgene men det har tatt heeelt av.. Han sitter på forum, spiller FIFA, ser sikkert 5 kamper i uka, manager på vg for å nevne noen!! Tar ikke etter en dritt hjemme, kopper står strødd, oppvasken blir ikke tatt, smuler og matrester oer hele kjøkkenet! Fuck jeg er lei av å være høygravid å gjøre aaalt her hjemme hver eneste dag!! Ikke får jeg noe oppmerksomhet for det heller, bare syting å klaging når vi må i butikker å handle til den lille.. Pokker!! Dagens utblåsing, takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå