Gå til innhold

fikk ungen levert i kun t skjorte i dag...

Anbefalte innlegg

så de stod utenffor her og det var KALDT

jeg med gnser frøys i døråningen!!

Jakken hadde han lagt igjen i bhg når han hentet henne fordi han hhadde en jakke HAN hadde kjøpt hjemme hos seg....

å herregud jeg kjenner jegblir så FORBANNA

entn burde han tatt med seg jakka fra bhg og hatt den på henne når han leverte eller så kunne han brukt den han hadde kjøpt selv og hatt på henne hvertfall til hun kom hit så hun slapp å fryse

men uansett så er vi en jakke mindre n¨r hun er her hjemme... ikke har han greid å ta med fleece eller regntøy fra bhg, og ikke den vanlige ytterjakka

har seff flere men dette gjør han sååå bare for å være vanskelig.

han hentet ungen på torsdag og vet jo utmerket godt at det ikke går an å hente noe derfra i helgeene..

får FNATT ALTSÅ

Fortsetter under...

Vi hadde samme problemet med snuppa vår når hun gikk i forrige barnehage.. Så jeg endte opp med å handle inn ekstra klær til å ha hjemme..både ytterjakke og regnklær.. + ekstra fleecesett.. (regner med man har flere uansett da)

Skjønner godt frustrasjonen din ja! huff.. men dette ble løsningen for oss..rett og slett.. Jeg orka ikke krangle om dette ved levering..

Ja altså her har jeg dobbelt opp og mer enn det altså, værre med han andre som ikke kjøper noenting.

mn uansett betyr dette at han har hentet jenta vårs uten jakke og, tvilsomtt at han har hatt egen jakke i bilen liksom..

og uansett, poenget her er jo at han har latt henne gå uten nå, latt henne stå å fryse utenfor her, kun fordi han ikke gadd ta med jakka fra bhg, og kun fordi han ikke kunne låne med den stakkaren har betalt selv..

bedre å bare la ungen fryse her tydligvis

Ja okey.. virka som d var nesten like ille d at han la d igjen i barnehagen for å være vanskelig som du skrev.. Derfor jeg fokuserte på dette...

Du får ta d opp med han.. igjen og igjen og igjen..til det går inn.. hun vil jo bli syk om han fortsetter slik i vinter.. Og har han ikke vett til å ha på henne klær i mellom barnehagedøren og bilen når det er minusgrader ute så kan man jo kanksje stille spørsmålstegn ved hans omsorgsevne for jenta?

kan og bare nevne at denne fyren tidligere har fått med masse klær herfra og ikke levert tilbake, så det er også en mulighet for at han har tatt med jakka og bare latt den ligge igjen hjemme

for når jeg spurte hvorrfor hun ikke hadde jakke ¨så svarte han md; jaaaaha prøv å fåå på henne en jakke du.

så spør jg hvor jakka er da og først da sier han den er i bhg og at han har egen hjemme.....

han lot uansett jenta fryse i kun t sjorte.. det er HØST og kaldt ute.. han har så lite vett, og det er sååå mye dritt han gjør for å være kuk mot oss

feks nekter han også å bli med på å fornye passet hennes. Jeg skulle ut på mor datter tur en uke. men det er IKKE greit for misunnemegper!!

såå hun skal IKKE få nytt passs..må nok vente til den dagen HAN har lyst og reise og kan ta seg fri fra jobb..

urk..

dette er bbare piss i havet av hvoor mye dritt han gjør altså

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...