Gå til innhold

Ops jeg er gravid

Mamman til Stella og Håkon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er meget fortvila... dattra mi er 5 og en halv måned og igjenn så er jeg gravid... her har vi brukt kondom hele tiden, men noe må ha gått galt.. pluttselig hadde jeg mensensmerter men ingen mens...da tok jeg en test for morro skyld egentlig...og jeg gikk fra testen og kom tilbake 2 min etterpå og den lyste positiv!

jeg tok 2 til som også var positiv..og ifølge ene clearbluen så er jeg 3-4 uker på vei. herregud, og jeg er imot abort.... toppen av kaka er at jeg bare er 18 år..

Men alikevel klarer jeg ikke la være å være glad eller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være skremmende med tanken på såpass tette barn, men syns det høres ut som om du ikke er klar for abort iallefall.

At du er 18år syns jeg ikke har noe å si, man kan være like god mor som 18åring som 30åring:)

Hvis du velger å beholde vil jeg si lykke til og gratulerer så masse:) De vil få mye glede av hverandre i oppveksten og du vil også få dobbel glede:)

Du har god tid til å tenke på hva du vil, men som sagt; hvis du er glad for graviditeten syns jeg ikke du høres abort-klar ut.) Men tenk nøye gjennom hva du ønsker og følg hjertet ditt:)

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Her er tvillingene 3mnd og 10dager,og jeg er 7uket på vei **.

Skrevet

Hadde også ett lite obs, og var i mot abort, men som legen sa: d er enkelt å vær i mot noe man ikke står i selv. Kanskje du har forandret mening nu som du er selv i situasjon? Noe jeg har, men valgt å beholde barnet =) Har ei på 3,5 og ei på 17 mnd så har blir d 3 høvelig tette. Men alt går og lykke til uansett hva du måtte velge =)

(Og syns også at man behøver ikke å vær godt voksen for å være ei god mor :)

Skrevet

Tusen takk alle sammen :)

Skrevet

Mammaen til stella: Hær er lillemann snart 5 måneder.. så vi får også 2 tette.. i beste fall blir det under 1 år i mellom de... :-) Når har du termin?

Skrevet

Oi, så jeg er ikke alene skjønner jeg :)

jeg har termin 11 juni i følge siste mens :)

en du? :D

Skrevet

Mens termin er 7 mai... Håper ikke babyen kommer på storebrors 1 års bursdag.. :-)

Skrevet

hehe :) hvem vet :D

Skrevet

Hvis du har blitt gravid med prevansjon mener jeg det er en mening at du skulle bli gravid..

Lykke til uansett valg...-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...