Gå til innhold

Skal på besøk i dag og det kommer nevøer og nieser, som jeg ikke har penger til å kjøpe gave til.

Anbefalte innlegg

Altså, ingen av dem har bursdag, men jeg pleier alltid å kjøpe en liten oppmerksomhet til barna. Liker å gjøre det, men får da ikke råd denne gangen. Var nettopp hos tannlegen, og det ble dyrt. Får ikke lønning før i begynnelsen av neste mnd. Får litt dårlig samvittighet :/ Det er jo en liten stund siden sist jeg så barna, så derfro får jeg nå litt dårlig samvittighet for at jeg ikke kan gi dem noe spes.

Hva sysn dere om dette?

Fortsetter under...

Ta med noen esker med rosiner eller noe slikt. Barn trenger ikke alltid å få gaver. Men jeg skjønner at du føler deg litt snål så finn noe som er billig og kjekt.

Man må jo ikke ha med gaver, men når du har gjort det til en slags tradisjon så skjønne jeg at det kan føles ubehagelig og litt ekkelt å ikke ha med noe. Selv om det ikke burde være slik. Hvis du føler for å gi noe, hadde jeg kjøpt en god del godteri de kan dele og f.eks. en billig DVD-film.

Høres det rart ut med en kjærlighet på pinne til hver? Det er jo lørdag og lørdag er jo godis dagen. Ellers var en pakke rosiner en god ide :)

Ja, det har blitt en tradisjon. Fordi jeg ser ikke barna så ofte, så derfor kjøper jeg alltid en liten oppmerksomhet. Slik som foreldrene deres gjør med sønnen min. Han får alltid en liten ting av dem. Vi er bare sånne. Liker å gi. Men jeg tror jeg går for godis denne gangen. Men skal ikke overdriver :)

Takk for tips.

HI...som også skrev litt lengre oppe.

Annonse

Ha nybakte boller og kakaoen klar når de kommer, det må da være toppen av kos? :)

Ang å kjøpe mye godis hadde jeg forsikra meg med foreldrene deres først om det var greit; det er ikke alle foreldre som ønsker at barna skal få ubegrensa med sukker og e-stoffer selv om det er lørdag.

Håper dere får det kjempekoselig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...