Mor til 2 gutter- og en i mage Skrevet 24. september 2011 #1 Skrevet 24. september 2011 Følte enorm nedpress og stikk nede de siste dagene. Modningstegn vel. Fordi idag tidlig kl 07:06 gikk vannet 15 dager før termin. Ingen rier eller tegn enda men skal på kontroll kl. 16 sånn at de får sjekket at fosteret har det bra. Regner med at det blir fødsel inatt. Har imellomtiden vasket hele huset for å tiden til å gå ) litt blandede følelser her. Vet ikke om jeg gruer meg eller gleder meg?? Til dere som venter lykke til. Og stikk og nedpress er ikke bekkenløsning men modningstegn.
Gjest Gurimamma Skrevet 24. september 2011 #2 Skrevet 24. september 2011 Oh`lykke ! Skulle ønske jeg var i dine sko, og om ikke lenge er jeg det. Masse lykke til, håper du får en flott fødsel
Maybeline Skrevet 24. september 2011 #3 Skrevet 24. september 2011 Oi, lykke til. Jeg har 11 dager igjen og hadde masse stikninger idag morges. Måtte legge med ned for det var så ubehagelig. Håper det er modning og at fødselen starter snart for meg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå