Gå til innhold

Hvordan går det med oss med termin rett rundt hjørnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har syv dager igjen til termin, EN UKE IGJEN!! :D

I natt våknet jeg med løs mage og ganske kraftige kynnere. Ikke sterke nok til at jeg målte de. De var regelmessige men ikke på langt nær så vonde som jeg har forestilt meg at rier skal være. Så jeg lå her våken et par timer og ventet på at de skulle ta seg opp. Men nei... Sovnet endelig kl 06.00 og er våken igjen nå.. Blir ikke mye søvn i disse dager.

Formen ellers er bra, idag skal vi reise bort og se på hockeykamp! Gleder meg! Så håper han holder seg inne frem til inatt! Får min kusine på overnattingsbesøk også, hun har "rømt", er litt trassig tenåring om dagen så da har vi litt å henge fingrene i.

Hva er planen deres for dagen da, jenter? Er det noen tegn til fødsel enda? Og hvordan er formen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Termin på onsdag! Menstermin var i går!! Ååååååå, er utålmodig nå altså!

Sliter med veldig lite energi så klarer ikke helt å kjøre omvendt psykologi strategien din med å legge masse planer, men skal i gang med noen hjemmeprosjekter i helgen (rydde unna sommerklær, pakke ned verandaen). I tillegg prøver vi oss på sengehygge trikset - håper det speeder opp prosessen ;-)

Skrevet

Ja, da skjønner jeg at du er utålmodig! Alle rundt meg tror han skal komme imorgen. Så jeg blir jo litt håpefull, men prøver å tenke at det fortsatt kan være over to uker til!

Ja, skal prøve å lure med guben på litt hygge i helgen jeg og! Får se om det funker! Og krysser fingrene for at jeg slipper å dra til jordmor på onsdag! ;) ;)

Skrevet

8 dager til termin her...

Jeg hadde 4-5 skikkelig vonde kynnere i går kveld...sånn vondt at tårene pipla fra øyekroken og mista kontroll på pusten!! men di dabba av...ble litt letta,for huska plutselig hvor vondt det skal bli!!huff..

kjenner at kynnerene er blitt vondere etter i går, og har skikkelige tak nederst i magen og rygg, så blir spennende om jeg må gå slik på overtid som sist,eller om han vil komme litt før!

kansje vi må prøve litt sengekos i kveld vi også ;-)

Skrevet

9 dager til termin her. Og idag er jeg LEI!! Har virkelig stått opp på feil fot idag, har lyst å grine over alt. Syns bare synd i meg selv idag :(

Skal være barnevakt for våre venners syv mnd gamle baby ikveld, så håper humøret stiger til da ;) Så håper heller ikke på fødsel inatt, men kan godt starte imorgen når lillemor er levert :D

Ellers er formen helt ok, ikke mye kynnere på nattestid. Kommer kun ved bevegelse hos meg..Men tar meg selv i å kjenne etter på alle murringer og kynnere og hååååpe at de skal bli vondere, haha er ikke bare bare å være fødeklar nei ;)

God helg alle fødeklare mager :D

Skrevet

Kjenner meg igjen i kynnerene! Begynner å bli oftere nå. Sitter og kjenner etter alle mulige tegn. Hatt mye ryggsmerter idag, så vi får se hva kvelden/natten bringer.

Sambo sier han er klar for å reise på sykehuset når som helst inatt, så er vanskelig å tenke at han ikke kommer inatt!

Vi har alle hatt den dagen der! Jeg sto virkelig opp på feil bein for noen uker siden, var fly forbanna for at vi ikke hadde strykejern og at jeg ikke orket å dra å kjøpe! Hormontrollet bor er sted i oss alle;)

God helg jenter! :D Spennende å se om det kommer noen babyer i helgen!

Skrevet

7 dager til termin her og.

Det begynner å bli tungt ja. Lite søvn og mye vondt.

Får håpe hun kommer snart! Føler litt at det nærmer seg nå ;)

Skrevet

KS på torsdag, så her er det bare 5 dager igjen til jeg får se nurket mitt. Litt rart, har ikke helt gått opp for meg. Delvis fordi jeg denne gangen VET hvilken dag babyen kommer og delvis fordi jeg er tredjegangs. Vi har bestemt oss for å bruke morgendagen på å finne frem vugge, kurven til stua, klær, bilstol, ammepute etc. Er veeeeldig mye mer avslappet denne gangen.

Også litt deilig å ikke tenke på kjerringråd for å sette igang fødsel etc. Men må innrømme at jeg innimellom kjenner litt etter i tilfelle hun skal bestemme seg for å komme før KS'et.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...