iskaffe ♂ ♀ Skrevet 24. september 2011 #1 Skrevet 24. september 2011 har ei lita på 6 mnd som bare ligger i vogn, i dag er det kaldt, skal på brannstasjon på åpen dag. er 4 grader her bare. har dere begynt med pose? tror faktisk jeg bruker posen i dag og har med dyne til å bytte senere på dagen....
Ooops I did it AGAIN Skrevet 24. september 2011 #2 Skrevet 24. september 2011 Er vel ikke noe problem å bruke pose? Bare å ikke kle så mye på babyen. Jeg har to poser. En Voksi Classic. Den har jeg ikke tatt i bruk enda, selv om det nok ikke hadde vært noe problem. Så har jeg en BabyTravel fleecepose. Den bruker jeg nå. Men er rundt 8-9 grader her. Da har babyen kun en lett jakke og strømpebukse eller vanlig bukse inni.
Babyønske �� Skrevet 24. september 2011 #3 Skrevet 24. september 2011 Har ikke tatt den fram enda, er stort sett fra 10-15 gr her. Men lillemor er for alvor inne i "sparke av seg dyna"-fasen, og da bli hun gjerne litt kald, så jeg vurderer å finne den fram snart. Hvis det bare var 4 gr, hadde jeg nok tatt den i bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå