Gå til innhold

Sjalu bonusmor, hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Jeg har nå fått bekreftet mine mistanker fra nær familie til bonusmor at hun er svært sjalu på meg og min datter. Dette går i høyeste grad ut over samværet til jenta mi, noe jeg ikke setter særlig stor pris på. Noen som har hatt samme problem? Hva bør jeg gjøre i en slik situasjon?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143608241-sjalu-bonusmor-hva-gj%C3%B8r-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si klart i fra på en fin måte at du vet det ikke er en drømmesituasjon, men nå har hun valgt seg en mann med fortid. Du forstår sjalusien, men hun må jobbe med det. Lar hun det gå ut over datteren din, er det trasig for alle sammen, og det kan få dumme konsekvenser for far. Dette burde du si på en Ok måte, framfor dem begge.

Hei, jeg har samme problemet..mulig det hjelper for deg å prate med henne, men mine barns stemor må ha en psykisk ubalanse..her blir det verre for barna om jeg sier noe...hun har et ekstremt behov for å kontrollere alle rundt henne..min eksmann, som før var meget dominerende har blitt en tøffel..trist å se..min erfaring med barne og familiejeneste og offentlige assistanser, er at de gjør svært lite..det er ekstremt lite man som mor kan stille opp med når det kommer til sikring av kvaliteten på samvær med far..desverre:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...