Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å bli gravid, 3 pp.

El. i går/idag, ferie neste helg. Kan jeg drikke da? (Er ikke snakk om 2 øl, her blir det helaften!)

Skjønner jo at det ikke er optimalt, men ser at mange her inne sier at et evt foster ikke får næring fra meg før etter 5-6-7 uker. Stemmer det?

IKM er jo da for meg 7.okt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke gjort det.. I så fall ville jeg tatt en test med morgenurin først.. Jeg testet positivt 9 dpo denne gangen, og da var det faktisk ikke med morgenurin engang, så er jo en mulighet for at du kan få vite det allerede da:-)

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det..

Hadde jeg prøvd å bli gravid,så hadde jeg også holdt meg unna alkohol. Og det er ikke anbefalt på noen måte å drikke alkohol i et svangerskap. De som gjør det,burde i mitt hode ikke blitt gravid.

Gjest Babyblue... <3
Skrevet

Det er bare du selv som kan avgjøre det...vet ikke hva som er anbefalt,men det beste hvis du planlegger å bli gravid,er vel å la det være. Kan umulig være bra.

Du kan ihverfall få en veeeldi hangover....hvis du er gravid!

Skrevet

KOS DEG!!

Jeg har prøvd i over 2år på å bli gravid, hatt lange perioder uten alkohol.. Men etter uendelige samtaler med lege, gyn og spesjalist har jeg fått beskjed om at jeg må kunne kose meg med vin/øl om jeg ønsker og er det en fest i vente kan jeg slå ut håret... Det er viktig at vi ikke slutter å leve i prøvetiden, å hvertfall for oss som det tar lengre tid med..

Jeg ville tatt en test mornigen og var den negativ ville jeg kost meg med god samvittighet den kvelden... Slapp av og ikke vær hysterisk.. Er mange som ikke vet de er gravid å har vært på en fest eller to i løpet av de 12første ukene...

Som legen min sa, det er forskjell på en skikkelig fest en gang iblandt og det at man er på hardfylla hver helg :) Igjen KOS DEG :)

Skrevet

her må jeg si meg enig i håpefull 32pp!!! På første jenta prøvte vi over 2 år før det klaffet, stresset, holdt meg unna alt det som var "farlig". det hele endte meg at jeg ble alt for opphengt i det å bli gravid, ble nesten besatt!

denne gangen stresser jeg ikke i det hele tatt, drikker når jeg føler for, i de mengder jeg føler for. men jeg har en regel at jeg alltid tar en g-test på morgenurin den dagen jeg vet jeg skal ut. (høres ut som jeg er en storfester, men det er jeg ikke, hehe men eg god fest i ny å ne tar vi gjerne!)

syns du skal gå ut å kose deg om du føler for det, det er ingen andre som kan si deg hva du skal å ikke skal gjøre. følg magefølelsen!

Skrevet

kos deg du, ingen skade så tilig uansett, mange her tiligere som var enig med meg.

Skrevet

kos deg du.. er prøver eg og, og gjer som eg har lyst til testen er positiv.. og må sei det at eg har to gutter og dei blei unnfanget begge to i fylla, så viss eg ikkje blir gravid snart så må eg dra meg på ei fylla kule,, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...