Gå til innhold

Jente eller gutt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er 5 uker på vei med nr 2, og jeg bare føler på meg at dette er en gutt!! (Har jente fra før). Første gangen "følte" jeg ingenting, men håpet helt utrolig på en jente, men denne gangen er jeg tilnærmet 100 % sikker på gutt. Har dere "følt" det på samme måten?????

Mulig dette høres helt underlig ut.. men sånn er det altså. =)

Videoannonse
Annonse
Gjest MammanTilJentaMi
Skrevet

Hei!

Jeg har det helt likt.

Forrige svangerskap håpet jeg så mye på jente at jeg ikke torde å tro på at jeg trodde at det var det. Men jenta kom;)

Denne gang er det samme hvilket kjønn barnet er, håper begge deler like mye:p

Men klarer ikke å se for meg at det er noe annet enn en gutt. er veldig sikker på det ja...:)

Svangerskapene har sålangt vært veldig like da..er 7+4 i dag.

Skrevet

Hehe,

Godt det ikke bare er meg ;) Vi får snakkes etter UL og vurdere om vi har følt rett.. :))

Jeg begynner å venne meg til tanken på en gutt, men føler at jenter er mer kjent territorium å håndtere. Tiden vil vise! =)

Skrevet

Hei:-)

Forrige sv skap VISSTE jeg at det var gutt da jeg sto med første positive testen i hånden... Da var jeg 3 uker og 4 dager på vei:-D Og det ble jo en gutt.

Denne gangen håper jeg på jente, og tror jeg har en liiiten følelse av at det er det, men denne gangen er jeg langt i fra sikker, og er redd det bare er ønsketenkning;-)

Uansett er begge kjønn helt fantastisk, og blir det en gutt til får jo sønnen min en lekekamerat, men hadde vært utrolig gøy med en av hver også:-) ER SÅ UTROLIG SPENNENDE DETTE HER:-)

Skrevet

Har gutt fra før, og det er veldig vanskelig å se for seg at man kan "få" noe annet, hehe... Men dette svangerskapet har jeg så langt vært veldig dårlig opplagt, kvalm og slapp, derfor tror jeg det er jente. Men har ikke noen sterk følelse av det egentlig, bare at det er annerledes enn forrige gang. Så jeg tror jente. Blir spennende å se om vi får vite det på UL en gang i november. Har ikke vært på svangerskapskontroll ennå, så vet ikke når UL blir.

Skrevet

Første gang hadde jeg virkelig ingen følelse. Prøvde og prøvde å kjenne etter for hadde hørt at mange kunne «føle» kjønnet på babyen, men nei..ingenting. Fikk en frisk og fin gutt. :-)

Andre gangen visste jeg helt sikkert med meg selv at det var ei jente. Husker det bare slo meg en gang i uke åtte: Det er e i jente. Og det var det. Veldig rar følelse.

Nå er jeg i uke 7 og aner ikke noe om kjønn. Foreløpig bryr det meg lite. Ønsker bare veldig sterkt at det er et lite bankende hjerte inni der. Det er jammen merkelig å være gravid...

Skrevet

Jeg er enig!! Et bankende friskt hjerte er det viktigste. UL i uke 17/18/19 virker som en eeeevighet til.. Håper den første tiden går fort!! :)

Skrevet

Var 100% sikker på at jeg ventet gutt første svangerskap, og en gutt kom. (selvom vi fikk bekskjed på en ekstra ul i uke 26 at det 99% sikkert var en jente). Gang nr 2 varjeg HELT sikker på at det var en jente, og det var det jammen det også. Så da jeg ventet nr 3 var jeg også sikker på at det var en jente, for dette svangerskapet var så likt nr 2, men jammen meg tok jeg feil.... Denne gangen tror jeg det er en gutt, for det ligner på svangerskap nr 1, så gjennstår det å se. Vil ikke vite kjønn før fødselen denne gangen. Har visst det alle de 3 gangen før, men denne gangen vil jeg jammen meg ha spenningen til selve dagen "lille my" kommer ut!

Skrevet

føler meg "jentekvalm" var ikke så kvalm da jeg gikk med gutt...

Skrevet

Hei, rare greier det med kjønn. Er i uke fem jeg og. Første svangerskapet var jeg helt sikker på at det ble en gutt allerede fra positiv test (og det blei det), nå har jeg absolutt ingen følelse på hva det blir. Forrige gang visste vi ingen ting om kjønnet før fødselen, og det var egentlig veldig gøy, men spørs om ikke nysgjerrigheten tar overhånd denne gangen;-)

Skrevet

Er 6 uker på vei med nr 2 jeg og er også overbevist om at det er en gutt (uten at jeg vet hvorfor).

Med førstemann håpet jeg nok litt på en gutt, så selv om jeg hadde en svak guttefølelse da også, turte jeg ikke tro på det før UL.

Tør vel ikke tro helt nå heller da, men har som sagt en veldig sterk følelse av at det blir en gutt til på oss.

Skrevet

Det stemmer for meg ;)

Med jenta mi var jeg uvel i de 3 - 4 første månedene, men nå har jeg nesten ikke merket noe. Og jeg tror nesten helt sikkert det blir en gutt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...