Maitrollet Skrevet 23. september 2011 #1 Skrevet 23. september 2011 Når kan man gå over fra å gi smaksprøver på formiddagen til å øke porsjonene på kveldstid?
Foccacia Skrevet 23. september 2011 #2 Skrevet 23. september 2011 Hvis babyen har tålt grøten bra er det bare å gjøre det
Foccacia Skrevet 23. september 2011 #3 Skrevet 23. september 2011 Herregud, nå tror jeg at jeg er litt sliten i hodet. Leste det feil, sorry. Jeg begynte med grøt når han nesten var 4 mnd. Jeg ga vel grøt på formiddagen (altså et par skjeer hver gang) en ukes tid før jeg flyttet det til kvelden da han tålte det fint. Økte da kjapt til en halv porsjon, også etterhvert til en hel. Var kanskje litt kjapp, men han tålte det bra og syntes det var veldig godt
Gjest Madolyn Skrevet 24. september 2011 #4 Skrevet 24. september 2011 Her gjorde vi det samme som Vimsa og Lillegutt - babyen tålte grøten godt og elsket tydeligvis å spise, så etter en ukes tid gikk vi over til å gi grøten på kveldstid. Økte fra 1 teskje og opp til full porsjon på ca 2 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå