Gå til innhold

er det ingen som har respekt for meg her lengre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan ikke si at jeg har fått med meg noen grunn til at du ikke skal få respekt lenger..

Eller noen grunn til at du har "driti" deg ut, som hun over meg så fint sa det..

Så hos meg er det ikke noe problem, ihvertfall :P

Takk for at jeg ikke har mista respekten da...

meeeeen....

kan noen spå når jeg føder...aner faktisk ikke når jeg jeg har termin... kjenner det er noe på gang her nå...

jeg er født i 1989

Kjenner egentlig at eg ikke trenger å svare her men men siden du ike har innsett korfor du ikke har "respekt" som du kaller det kan eg begrunne mitt svar her...

For det første begynte du med å spå noe så helt ut i det blå som fikk folk til å tro på deg..

For det andre var du gravid med firlinger og 2 uker etter var du ikke gravid med det gjørde ikke noe for du ønsket ikke å vere gravid.. Bare noen dager etter det igjen var du plutselig hoppende glad for du ventet tvillinger...

og i tillegg til alt dette spør du her inne om du skal søke hjelp til dine psykiske problemer.. Det er en ting du nesten må bestemme selv...

Og mye mer orker ikke å ramse opp alt...

Vi som er her har spådd deg masse eller iallefall en del men det blir veldig vanskelig å se på deg etter alt vi har på deg... Så får da ikke opp noe som kan stemme.... Iallefall ikke eg....

Og så spør du om ingen har respekt for deg... Dette er kun en spå side så hva respekt forlanger du? en respekt er noe du får ikke kan ta... Du må jobbe deg opp for en respekt... Noeeg tviler vi som selv spår her inne kan oppnå her inne på BIM siden siden vi ikke hvem hvem dere eller vi er.......

Annonse

er veldig synd det kommer inn tulle folk og ødelegger for andre som spår og for de som tror på dette. etter hva jeg kan forstå er det ingen som bryr seg om du venter 0 eller 10 unger så du bør nok finne på noe annet og drive på med enn og tulle deg her inne

Jeg har lest mange av dine tråd her inne, og alt har vært bare tull. Først så var du gravid, så 2 uker etterpå så var du ikke det, men så venter du plutselig tvillinger. En uke etterpå ønsker du å bli spå om når du kan bli gravid...og nå lurer du på når du skal føde. Hva skal folk tro om deg? Du bør kanskje fikse dine problemer og slutt og tulle her på bim!

greit nok eg klarer ikke å se på meg selv..

Skulle gjerne sett igjen på deg men synest nå alt hoper seg kun opp pga alt eg har bak på deg.....

Greit nok vi kan sikkert ta i mot en unnskyldning evt på PM så godtar vi nok den.... Men synest det er litt dumt * håper du klarer å se vår vei også*

Men vist du er så synk har du lyst å se tilbake på meg da? ha aldri fått noe svar igjen av deg på de andre eg har svart deg på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...