Gå til innhold

FAEN for en tørrhoste jeg har! Kan noen hjelpe meg før jeg vrenger lungene ut inn???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hoster og hoster og hoster og hoster, holder på å hoste meg ihjel snart!! Eneste som hjelper når hosten kommer, er faktisk å ta meg ett par trekk av en røyk.. Det gjør vel egentlig hosten mye verre, men der og da hjelper den veldig bra..

Noen tips til selvhjelp?

Skrevet

Drikke mye vann? Gå til legen og få sjekke det i tilfelle du har blitt smittet av noe? Bronkitt f.eks?

Skrevet

Huff, det er noe som går for tiden den hosten der, jeg sleit med den i ca 2 uker :( Hostesaft/piller funket litt, ta det med en paracet på kvelden for å få sove. Evt så kan du ta deg en shot med jäger :P

Skrevet

Er du sikker på at det er tørrhoste? Ofte hoster man fordi det er noe slim i halsen, men det kan være så lite at du ike kjenner slimet.

Hadde iallefall kjøpt meg hostesaft!

Skrevet

Noskapin, finnes både i piller og hostesaft. Pillene synes jeg funker fint på natta, de hemmer hosterefleksen.

Da jeg røyka selv hadde jeg gjerne tørrhoste tre uker i strekk etter en forkjølelse, hostet meg nesten ihjel som du beskriver det. Det forsvant så og si helt når jeg sluttet.

Skrevet

COSYLAN er den eneste hostesaften som virker! Men den er reseptbelakt, så du må til lege.

Også slutt å røyk! Har røyket over halve livet selv, men GURIMALLA for en forskjell det er å være IKKERØYKER! Har jo ikke vært så bra i lungene så lenge jeg kan huske!

Skrevet

smør mentolathum salve under beina!!! Funker fantastisk etter ganske kort tid!!!

Skrevet

Ta 1 paralgin forte. Jeg lover at det funker. Min lillesøster hadde en sinnsyk hoste for en tid tilbake og fikk beskjed av legen om å ta en paralgin før hun la seg og hun hoster ikke en eneste gang i løpet av natten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...