Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #1 Skrevet 23. september 2011 Hoster og hoster og hoster og hoster, holder på å hoste meg ihjel snart!! Eneste som hjelper når hosten kommer, er faktisk å ta meg ett par trekk av en røyk.. Det gjør vel egentlig hosten mye verre, men der og da hjelper den veldig bra.. Noen tips til selvhjelp?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #2 Skrevet 23. september 2011 Drikke mye vann? Gå til legen og få sjekke det i tilfelle du har blitt smittet av noe? Bronkitt f.eks?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #3 Skrevet 23. september 2011 Huff, det er noe som går for tiden den hosten der, jeg sleit med den i ca 2 uker Hostesaft/piller funket litt, ta det med en paracet på kvelden for å få sove. Evt så kan du ta deg en shot med jäger
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #4 Skrevet 23. september 2011 Er du sikker på at det er tørrhoste? Ofte hoster man fordi det er noe slim i halsen, men det kan være så lite at du ike kjenner slimet. Hadde iallefall kjøpt meg hostesaft!
Hybelkanina Skrevet 23. september 2011 #5 Skrevet 23. september 2011 Noskapin, finnes både i piller og hostesaft. Pillene synes jeg funker fint på natta, de hemmer hosterefleksen. Da jeg røyka selv hadde jeg gjerne tørrhoste tre uker i strekk etter en forkjølelse, hostet meg nesten ihjel som du beskriver det. Det forsvant så og si helt når jeg sluttet.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #6 Skrevet 23. september 2011 COSYLAN er den eneste hostesaften som virker! Men den er reseptbelakt, så du må til lege. Også slutt å røyk! Har røyket over halve livet selv, men GURIMALLA for en forskjell det er å være IKKERØYKER! Har jo ikke vært så bra i lungene så lenge jeg kan huske!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #8 Skrevet 23. september 2011 smør mentolathum salve under beina!!! Funker fantastisk etter ganske kort tid!!!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2011 #9 Skrevet 23. september 2011 Ta 1 paralgin forte. Jeg lover at det funker. Min lillesøster hadde en sinnsyk hoste for en tid tilbake og fikk beskjed av legen om å ta en paralgin før hun la seg og hun hoster ikke en eneste gang i løpet av natten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå