Gå til innhold

babyen vår <3 du hadde rett, jeg er gravid :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser du hva kjønn det er?

litt fortvila her også ja..

261182 rebecca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

er du den samme rebeccaen jeg spådde gravid for noen år siden og som i dag da allerede har et barn?

Jeg ser at spm ditt er rettet mot en annen men jeg fikk så vondt av deg at jeg svarer deg litt! Håper det er ok?

Jeg føler at du får ei jente denne gangen. Føler du vurderer å fjerne babyen men det jeg vil spørre deg om er om du tror du klarer å gjennomføre en abbort? Føler du har veldig motstridende følelser ang dette. Prøv å lev deg litt inn i begge scenarioen så vil du nok fort vite hva som er best for deg!

Lykke til

Skrevet

hei mc. ja det kan nok stemme. per i dag så sitter jeg alene med 4 barn. dette er 4 nydlige velskapte gutter på 1,2,3 og 9 år .

ble sammen med en type får en mnd siden,etter og ha kjent han i 7 år.

han var sammen med ei annen og sa dette var slutt, noe som ikke var sant, han gikk bak ryggen min og hennes,og lurte oss begge.

vi har helder ikke hatt ofte sex,så 3 uker tokk det så var jeg gravid.

hadde p-piller og alt klart og klar får og starte:(..

og nå sitter jeg da her, gravid med mitt 5 barn, og super fortvila.hvet overhode ikke hva jeg skal gjøre..

jeg vet ikke om jeg klarer abort, hjernen kværner virkelig får fult :(

tatt en abort før,og det var det tøffeste jeg noen gang har gjort.

hadde jeg hatt en garanti lapp på at dette var ei jente, hadde jeg nok beholdt,har jo 4 gutter :) hehe ...

men som sakt,5 barn, er ikke noe tvil på at jeg ikke hadde klart det,det vet jeg at jeg hadde gjort. men er bare det at jeg vill ikke sitte alene..

Skrevet

Det avhenger av kjønn? Nei vet du hva, da burde du holde deg unna å få barn. Å nei du kan ikke forsvare det der. Garanti på jente så hadde jeg beholdt.. fysj

Å når du er voksen, og har 4 barn fra før, men likevel ikke vet at du kan bli gravid av å ha sex uten p-piller, så burde du kunne stå for det også.Ikke at jeg er imot abort, har selv tatt det, og er enig med deg, det er helt jævlig. Nettopp derfor, om du virkelig mener det, så burde du ha visst bedre.. eller vite bedre nå.

Skrevet

jeg forstår ikke hvorfor folk kommentere bare for og si slemme ting. jeg mener herregud, her letter ei dame hjerte sitt om tanker og fortvilelse og trenger ikke dritt. en trenger ikke være enig, men som jeg lærer mine barn. HAR DU IKKE NOE FINT OG SI SÅ HOLD DET FOR DEG SJØL!!!!

Skrevet

HeiRebecca. Dette kan ikke være en lett situasjon for deg :( Skjønner du syns det er veldig vanskelig, å håper du finner ut av dette, å tar det valget som er riktig for DEG! Jeg får opp jente, men jeg er ikke helt sikker, har ikke korta mine til å "støtte" opp her nå. Hvis du egentlig ikke vil ta abort, så råder jeg deg til å ikke gjøre det, du har jo også gått gjennom det en gang før som du sier. Uansett kjønn, så er det jo en nydelig liten skapning på vei. Nei huff dette kan ikke være lett, håper alt går bra med deg, å jeg ønsker deg masse lykke til.

Stor klem fra meg.

Skrevet

Hva er det med folk og spydighet? hold det for dere selv.

Rebecca. Jeg forstår veldig godt at du har lyst på ei lita jente etter 4 gutter :) det tror jeg de fleste mødrer vil. Du må ta det valget som er best for deg selvsagt.

Men tenk godt gjennom om du klarer å gå gjennom en abort til..du har vært gjennom en før, og du vet hva det går i, og du vet hvordan tiden etterpå blir. Jeg tror du vil klare deg veldig bra om du velger å beholde barnet, men man ønsker jo selvsagt at man hadde noen som kunne være der for oss. Får opp ei jente på deg jeg også ;)

Masse lykke til kjære deg!

En stor klem sendes din vei.

Skrevet

jeg har 4 gutter,og jo hadde det vært jente hadde jeg nok beholdt.

men som sakt hadde vært glad uansett,har ikke noe med det og gjøre.

men oppå dette så hvet jeg ikke hva jeg ønsker eller vill, tankene mine er ikke helt klare..

og jeg trodde ikke jeg skulle bli gravid etter et par runder,og på 3 uker .

jeg sitter nå alene. har barnefri i helgen heldighvis. så prøver og klarne tankene..

jeg helder mot abort,og jeg helder mot og ikke ta abort.

jeg har gode grunder til og ta,men jeg har også gode grunner til og ikke ta.

jeg har mye kjærlighet og gi.

jeg klarer og ta vare på barna mine og gi dem det dem trenger.

jeg klarer og gi dem mye opmerksom het.

mat på bore,

regne klær vær dag

alt posetiv.

det som får meg til og helde mot abort.

at jeg har 4 barn,4 flotte gutter som jeg forguder,friske og sunne,og som jeg sitter alene meg.

jeg har inngen som stiller opp får meg.

må rett og slett klare meg selv..

dette ble kanskje litt rotete.men dere ser hva jeg mener

Skrevet

Det er ingen med hodet på rettt plass som dømmer deg uansett hva du velger å gjøre! Men det viktigste er jo hva du selv klarer og det gjelder begge sidene. klarer du et 5 barn eller klarer du å ta abort? Det kan bare du bestemme og du kommer til å møte forståelse for avgjørelsen din uansett hva du velger!

Hvis man skal kritisere andre her inne så bør man klare å stå for det man sier og med det mener jeg at det er sjikkelig pinglete å si de du sier og så ikke signere med annet enn anonym! Hvis du skal være spydig og dømmende så stå for det du sier og signer med nick!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...