Gå til innhold

Henter du barna i bhg før de stenger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det var seint å hente ungen sin. dakar liten. selv henter jeg min i 3-4 tiden. levere han kl ni om morgen. han trenger litt tid å våkne på eller så blir han grinete hele dagen. og han er veldig kosen om morgen. han sier han ikke vil i bhg, han vil være med mamman sin sier han. han er velldig mammadalt. men det går som regel greit etter han er levert.

kanskje de forelderne ikke slutter noe før. men syns uansett det er veldig seint å hente.

min på 2år har roe ned tid fra den tiden. da sitter vi bare å koser oss og leser en bok eller noe

For det meste så henter jeg før de stenger. Men i dag gadd jeg ikke, tenkte jeg skulle ha ei frihelg:P

Når jeg jobber så henter jeg senest 1630. Bhg stenger 1700.

Nå som jeg har vært hjemme en periode så har mini kortere dager og blir levert sent og hentet tidlig.

Når stenger bhg deres da?

Annonse

Selvfølgelig! Kommer litt an på når han blir levert, men henter som oftes mellom 14.00- 15.30 :)

Han er bare ett år, så synes det er fint jeg har mulighet til å hente han tidligere/levere senere så han ikke får så lange dager...:)

Synes ikke noe om at foreldre henter etter stengetid. Det er irriterende for de som jobber der, også er det sikkert ikke noe særlig for det stakars barnet..

Annonse

etter noen ganger syns jeg ikke bot er godt nok...Stakkars de som jobber der som alltid må være lenger på jobb.

Vet en sykehus-bhg her slet m for sent henta barn en periode. foreldre som var leger brydde seg ikke om boten....tjente mer på å jobbe litt overtid på jobb... Og syns tydeligvis deres arbeidstid var viktigere enn de ansatte i bhg:/

Den eneste gangen jeg ikke har vært ute av barnehagen før stengetid var en gang de ikke fant jenta mi da jeg skulle hente henne. Det viste seg å være en missforståelse der de hadde glemt å skrive ned at hun hadde blitt med en veninne hjem.

Så vidt jeg vet tar barnehagen også 100,- kr pr påbegynt 10 minutt for sen henting. Om de faktisk gjennomfører straffen vet jeg ikke, men det kan de i hvertfal kreve. Jeg tror også man mister plassen om det skjer ofte.

Siden du sier at du leverer barn selv, så regner jeg med at du ikke jobber i barnehagen, men er en forelder. Da lurer jeg på hva du i huleste heite har med det å gjøre, og hvem har du fått vite dette av. For du henter jo tydeligvis ikke så seint selv. De ansatte har ikke lov til å snakke med deg om dette.

Det var en missforståelse. Mannen min hadde fått beskjed og hadde sendt meg en SMS, men jeg hadde flatt batteri på telefonen. Derfor fikk ikke jeg meldingen. Problemet var at de hadde glemt å krysse av på skjemaet om at hun var hentet og hun som skulle ha gjort det hadde gått hjem. En stund trodde alle derfor at jenta var borte.

Det er en ting jeg ikke skjønner; jeg leser stadig om folk som levere 9 og henter senest 16 o.l. Hvordan rekker dere det? Eller jobber dere ikke full tid. Nå tenker jeg ikke på dere som bytter med hente /bringe med patner, men at samme person bringer/henter.

Jeg kan gjøre sånn nå i og med jeg er i permisjon med mitt barn på 7 mnd går min sønn bare i barnehagen 3 dager i uka fra 9 til 14. Men når jeg begynner å jobbe er det fra 7.30 til 16.30 og min mann har sammearbeids tid (40 timers uke, bor ikke i Norge)

Hvis du leverer senere og henter før dette barnet blir kjørt/hentet, hvordan vet du da at dette barnet aldri blir hentet før 1730? Tenkt over at foreldrene ikke har mulighet, og kanskje har en avtale med bhg om å hente senere? eller at de kanskje har andre grunner? Ser ikke hvordan dette blir din sak...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...