Gå til innhold

Jente på 4 år som får vondt i rumpa/ kløe etter leggetid.

Anbefalte innlegg

Har ei jente på 4 år som to netter på rad nå våkner av at hun har vondt/ det klør veldig i rumpa. Hun har avføring som vanlig og er heller ikke sår som jeg kan se. Har googlet litt om det og leste at det kunne være mark, men har ikke sett mark i avføringen hennes og har heller ikke sett eggene utenfor endetarmen. Noen som har forslag på hva det kan være og hva jeg kan gjøre for å lindre det ?

Fortsetter under...

Så bra du fant det ut! Vask litt grundigere enn vanlig i uka som kommer. På dørhåndtak, bord og andre plasser hun fester fingrene sine;)

Jeg skiftet sengetøy hver dag denne perioden, ikke sikkert det var nødvendig men.. gikk ikke hysterisk bananas og desinfiserte leiligheta altså:P

Jeg brettet ut rumpa så godt jeg kunne og fikk barnet til å presse. Fikk ut mye mark før natta, slik at det ble mindre svie, barnet var også klar over at noe levde bak i der og ville ha de bort. ( ca 50-60 stk på 2-3 kvelder)

Annonse

mark jah, håper kuren virker. er veldig ubehagelig, hadde det selv som liten, fikk markekur og så sto jeg på alle 4 m rompa i været, mamma tok en sånn hårklemme sånn bøyd streng om du sjønner og plukka ut det som var rett innenfor...fikk vertfall ut me på den måte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...