Gå til innhold

Offentlig onanering i svømmehall..

Anbefalte innlegg

Jeg var i svømmehallen i dag. Liker bedre å svømme enn annen trening. Da jeg kom inn i dusjen sto en dame tydelig å brukte dusjen med slange til å få orgasme med den. Greit nok å gjøre det hjemme altså, og jeg var den eneste der bortsett fra en annen dame som sto på andre siden. Er ikke dette veldig drøyt!? Burde jeg si ifra til personell dersom jeg ser dette flere ganger? Var første gang jeg så det i dag, og er helt i sjokk. Tørr virkelig folk å gjøre dette offentlig ????

Fortsetter under...

Å hjelpes, det er vel litt på kanten ja. Skulle nesten tro det var skjult kamera.

Tror jeg hadde tipsa vaktene i det jeg gikk ut så hun kunne fått en advarsel.....hvis vaktene hadde våget å ta det opp med henne da, he he.

Så ikke slik ut.. Ut ifra det lille jeg så. Ville ikke akkurat se mer enn jeg måtte. Hun fullførte, uten flere detaljer. Var i garderoben med henne etterpå. Jeg vil ikke si hun så tilbakestående ut. Normal kvinne i 30-årene. Piercing i øyenbrynet og kort, mørkt hår... Kanskje noen andre har sett henne?

HI

Annonse

Yikes, er jo en del som blir tent av å dele det med andre det. Kan tenke meg at noen kvinner tenker at det er lettere for dem å slippe unna med det enn en mann.

Så utrolig kvalmt og ekkelt å gjøre det foran andre, jeg hadde klikket i vinkel!

Som andre sier her, det er ulovlig! Kanskje hun ikke la merke til dere? Siden du sa at den andre damen sto lengre borte.... Ikke at det gjør det særlig bedre, men alikevell.. Er man i siget, så er man i siget... Hehe

Kan du si meg, hvorfor skulle noen "trolle" om dette? Hva får man ut av det? Jeg så det jeg så, og spurte rett og slett bare om det er noe jeg kan si ifra til personalet om. Ikke noe verre enn det. Trolling orker jeg ikke.

HI

Annonse

Her er et tilfelle som ligner litt.. bortsett fra at det var et lite barn av motsatt kjønn tilstede i dusjen.

http://www.budstikka.no/nyheter/mann-onanerte-foran-seksaring-i-dusjen-1.6082694?localLinksEnabled=false

"– Han skal ha onanert i påsyn av barn og voksne, og er anmeldt for seksuelt krenkende og uanstendig adferd, sier politioverbetjent Laila Stenersen."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...