Gå til innhold

Er det spesielt mange fra Bergen som har hjemmefødsel?

Anbefalte innlegg

Ser at det diskuteres mye mellom bergensere her:)

Kan det ha noe med fantastiske Liv og Eva og gjøre? Håper resten av landet har like gode hjemmejordmødre som Bergen, de fortjener i alle fall skryt alle sammen for den fantastiske jobben de gjør:D

Fortsetter under...

Ja, det er godt mulig att det er Eva og Liv som gjør susen ;) hehe, de er helt fantastiske damer begge to :) Ellers kan det ha noe med prisen man må betale for en hjemmefødsel...det er betydelig billigere i Bergen enn ellers i landet og derfor tror jeg de fleste som ønsker seg hjemmefødsel, faktisk kan gjennomføre det :)

Jeg vet om en dame som bor i Risør som veldig gjerne ville ha hjemmefødsel, men rett og slett ikke kunne ta seg råd til det for det var så dyrt der!!!

Det er jo helt forferdelig!!! For å si det sånn, så var visst "billigste" hjemmefødselpakke der borte 9600kr og vet ikke hva den inneholdt, men skulle hun få det samme som vi får i Bergen for 5000kr, måtte hun ut med 46.000kr!!!!!!!! DET ER SKAMMELIG!!!!

Jeg vet vertfall att hadde prisen vert så høy her i Bergen, så kunne ikke jeg heller hatt hjemmefødsel, selv om det var mitt høyeste ønske!!

Å du hendelse, for å bruke ett kraftuttrykk;)

Det var forskjell i pris ja! Da er det ikke rart at flere i Bergen velger dette. Forstår at hjemmejordmødre ikke tjener noe særlig på og jobbe for 5000 kr. De drives vel mer av idealisme, og gjør det de gjør for å fremme hjemmefødsel, og ikke minst gi de som ønsker det, den fødselen de vil ha:). Så heia Bergen, og måtte flere jordmødre føle seg kallet! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...