Gå til innhold

Hvilke bleier synes du er best til nyfødt baby?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du må nok bare prøve deg frem.

Jeg har vært veldig fornøyd med Pampers til begge guttene mine, men andre sverger til Libero eller andre merker.

I disse babypakkene som man får rundt omkring som gravid er det ofte prøver på i alle fall Libero og Pampers. Ellers så bruker de såpass mange bleier i døgnet at man er fort gjennom en pakke. Kjøp en av hvert merke så finner du fort ut hvilken du liker best.

Gratulerer med baby :)

Vi brukte pampers den første måneden. Syntes denne var mykest og satt best på babyen. Etterhvert gikk vi over til Coop sine bleier, de føltes noe stive ut i starten, men var nok bare en vanesak. I tillegg er Coop bleiene svanemerket og uten lotion og parfyme.

Annonse

Annonse

Jeg liker pampers best når barnet er liten baby. Myk og god, mens libero er stiv og virker lite behagelig. Men jeg bytter til libero når det blir eldre. Når barnet blir større synes jeg det lukter pyyton av pampers bleiene når de har tisset i dem.

Mine reagerte med utslett på Libero, så her var det pampers i de årene :)

De fikk rett og slett rødt og kløende utslett av Libero. Ikke selve bleien, men plasten/papiret rundt kantene. Så de hadde eksem alle steder bleien var, unntatt der selve innlegget i bleien var.

Og Pampers er mye mykere :)

Vi har brukt pampers hele veien på jenta mi.

Prøvde andre merker men de satt ikke så godt på henne.

Du må bare prøve det litt frem til hvilket merke du liker best og hvilken passform som passer barnet ditt best.

jeg kjøpte inn pampers til den lille i magen i går :)

syns de var mykere og virket mer behagelig for de minste da vi fikk første.. libero sine var ivertfall mye stivere og tykkere uten å være noe nevneverdig bedre.. hadde aldri lekasjer med pampers, ikke egentlig med de libero bleiene vi prøvde heller..

da den lille voks ut av nyfødd-bleiene og skulle over på str 3 gikk vi over til libero, hun var da mer bevegelig og pampers ble for myk og ustødig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...