Tesselille Skrevet 23. september 2011 #1 Skrevet 23. september 2011 Hei og hopp=) Jeg og min engelske samboer venter en liten prins i midten av mars og er godt i gang med navnegrubling !! =) Kenneth er ett navn som betyr mye for min familie, og jeg ønsker veldig å kunne ha dette som et mellomnavn, men ikke fornavn. Er det noen som har eksempler på bra fornavn til et slikt mellomnavn?? Veldig takknemlig for all hjelp jeg kan få <3
Frøken Ubesluttsom Skrevet 23. september 2011 #3 Skrevet 23. september 2011 Tom Kenneth John Kenneth Jon Kenneth
Mine2Små Skrevet 23. september 2011 #4 Skrevet 23. september 2011 John Kenneth Todd Kenneth Dan Kenneth Tom Kenneth Liam Kenneth James Kenneth
Giss Skrevet 23. september 2011 #5 Skrevet 23. september 2011 Kim Kenneth Ole Kenneth Jan Kenneth Max Kenneth
sommertiara Skrevet 24. september 2011 #6 Skrevet 24. september 2011 David Kenneth Oscar Kenneth Samuel Kenneth
Andreaa Skrevet 25. september 2011 #7 Skrevet 25. september 2011 Jon er jo veldig internasjonalt og kan uttales uansett hvor du er så jeg ville gått for Jon! Altså Jon Kenneth.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå