Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini har fremdeles knallblå øyne. Både jeg og samboer har veldig grønne (uten noe blått). Gustav har virkelig null grønt i sine, de er dypt blå (ganske så mørkeblå), og det har de vært hele tiden. Nå er han 6,5 mnd, og ingen forandring enda. Da blir de kanskje blå, da? Gjør ikke meg noe, de er nydelige! Av Gustavs besteforeldres øyenfarger er det: grønn, grønn, brun, blå. I tillegg har jeg to brødre med blå, mens samboer har to brødre med brune. Men, om de skulle blitt grønne/brune, ville fornadringen ha startet nå? Eller?

Han er ganske "mørk" i huden. Ser at han ved siden av andre babyer er veldig gyllen, noe jeg stadig for kommentarer på. Han har påfallende mørke øyenvipper, men blondt (eller mellomblondt) hår og litt øyenbryn, men ikke veldig mørke.

Hvordan er deres minier i fargene i forhold til dere? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både jeg og mannen min har forholdsvis gylden hud. Jeg har mørkt hår og brune øyne, mannen min har mørkt hår og blå øyne.

Barn nr 1: Brunt hår, brune øyne

Barn nr 2. Brunt hår, grønne øyne

Barn nr 3 Brunt hår, blå øyne

Den mellomste hadde blå øyne i begynnelsen, men så endte han opp med grønne. Dette skjedde gradvis i løpet av det første året.

Førstemann hadde nesten svarte øyne fra hun kom ut;-)

Er spent på om den mellomste får beholde sine blå. Er litt gøy med tre forskjellige øyenfarger!

Skrevet

Er spent på om MINSTEN får beholde sine blå, ikke den mellomste;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...