Gå til innhold

Sjefen ble sur i dag da jeg ringte og sa ifra at jeg ble 50% sykemeldt fremover:(

Anbefalte innlegg

Så nå jeg som straff fått bare drittarbeidsoppgaver pga denne sykemeldingen, si meg er det lov og straffe meg? Aller helst ville jeg ha aktiv sykemelding, men ifølge legen fantes ikke dette alternativet lenger:(

Fortsetter under...

Man tilrettelegger vel ikke for meg ved og gi meg arb.oppgaver som går ut på og bære tunge esker til et lager når jeg har plager i armene mine og muskulaturen??? I så fall må det være tidenes mest hensynsløse tilrettelegging:(

HI

Gravid? I så fall tilrettelegger sjefen for deg, noe han antakelig er pålagt. Altså ikke straff, men omsorg. Men snakk med han da vel, kanskje finnes det ordninger alle kan bli fornøyde med?

Annonse

Høres ut som h*n vil had deg sparket ved å straffe deg med tyngst arbeid.. Er det lager? høres ut som min gamle arbeidsplass i tanke på sjefen.. Men organiser deg hvis du ikke er det,eller innkall sjefen til møte med tilgittsvalgt som vitne og spør hvorfor tilrettleggingen av arbeidsoppgavene du får er tyngre enn det de skal i tanke på sykemeldingen,ikke verre enn det! Go bedring :)

Jeg er ikke gravid og joda jeg har jobbet her i noen år, aldri hørt at noen har vært misfornøyd med meg heller! Men jeg har hatt en lei betennelse i noen uker i en arm og skulder og da trenger jeg vel ikke lempe på esker med papir som skal arkiveres??

Jobber som systemkonsulent og sitter mye fremfor pc en!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...