Gå til innhold

120 dager igjen=) shoppingdag også=)

Anbefalte innlegg

er nå "bare" 120 dager igjen, og gleder meg noe så fryktelig til lillejenta kommer til verden !!

måtte feire denne lille dagen med litt shopping ,vert storsalg på cubus og kapalh, hehe resulterte i vinterdress, kosedress, pysjer, bodyer, strømpebukser, sokker... måtte innom ringo å fant en bamse og noe smokker... er helt hærlig å se kommoden hennes fylles opp med hennes ting, klær og vite at hun kommer til å ha det hun trenger. vil heller ha for mye enn for lite.. hehe

måtte bare dele gleden litt her=)

lykke til til dere andre som går å venter på smågullene=)

Fortsetter under...

kom ikek til en tusenlapp en gang og alt jeg handla idag lissom! viste ikke at det var salg, men det var bare arti, så sparer man noen kroner til noe annet til lillegullet =)

har vogn og bilsete igjen nå, og madrass og dyne, matte til stellebord og vaskebalje, kremer, såper til den lille og sånn småplukk..

har dere handlet mye ?

Det høres ut som super shopping :))

Er det noe spesielt salg på Cubus nå?

Jeg har også shoppa på Kapp Ahl i dag, men det til guttungen på snart 5 år.. ;) Må skjemme vekk han litt også.

Jeg har ikke babyshoppa noe enda, kun et ullsett.

det var 40 prosent på alle klær og 20 på all kosmetikk, så ble litt ivrig :P

tror det har med att det var opning fra 12 til 12 idag, fult av damer som nesten sloss om klærne :P

var 30 prosent på kappalh på alle klær, vet ikke om det er noe som er på alle butikker, men veldi godt å ha "valgt" en dag det var slikt salg.

er min første, så aner ikke hva jeg trenger av hvilke størrelser, så bare går etter magefølelsen og lister som jeg ser andre har lagt ut, vet ikke hvor mye muligheter man får etter fødsel til å shoppe, om man er uheldig og blir dårlig og ikke orker å gå ut, så vil jeg helst ha klær så hun kan vokse litt i.

Gjest Hippo ღ

Oi, det var ikke verst :) Jeg gikk amok for 1 uke siden, og da kom det på ca 3000. Men det ble noen fine ullplagg også :)

Vi har kjøpt bilsete og noen klær. Ellers mangler vi det meste. Men gleder meg til vi skal bestille vogn og seng :D tenker vi gjør det om ca 1 mnd. Er 21 fullgåtte uker nå.

Annonse

Oj, det var jo skikkelig salg :) Kan shoppe litt da når det er 40% :D

Vi fikk noe helt vilt med gaver til førstemann, men han ble født i desember, så det kom både fødselsgaver og julegaver ;)

Vi måtte bytte inn masse i større størrelser og tilgodelapper da vi aldri hadde klart å brukt alt mens han var liten.

Hadde klær til han var godt over året.

Regner med det blir litt roligere denne gangen, og at vi ikke får gave fra alle mulige, som mora til eksdama til min bror ;) hehe! Stussa litt da ;)

det var veldi gøy jah, hihi bare hive oppi korga å ikke tenke på lommeboka :P

har ikke så mye kontakt med familie, og skal flytte sammen med mannen om ikke så lenge, og det blir mange timer unna her jeg bor nå. så vet ikke hvor mye man får..

mamma har jo blitt strikkoman nå, pappa har lovet å kjøpe vogn(er noe bestefedre gjør til sitt første barnebarn) også en del klær fra min søster fra da dattra hennes var liten, så blir jo litt da=)

og har kjøpt en del som er unisex, og litt rosa, så kan gi bort eller bruke igjen da, om jeg er så heldi en gang om noen år å få en til.

det var veldi gøy jah, hihi bare hive oppi korga å ikke tenke på lommeboka :P

har ikke så mye kontakt med familie, og skal flytte sammen med mannen om ikke så lenge, og det blir mange timer unna her jeg bor nå. så vet ikke hvor mye man får..

mamma har jo blitt strikkoman nå, pappa har lovet å kjøpe vogn(er noe bestefedre gjør til sitt første barnebarn) også en del klær fra min søster fra da dattra hennes var liten, så blir jo litt da=)

og har kjøpt en del som er unisex, og litt rosa, så kan gi bort eller bruke igjen da, om jeg er så heldi en gang om noen år å få en til.

herreguri så det strekker i magen nå, virkelig vokser nå, kjennes ut som livmora driver og trekker seg sammen og styrer også.

noen av dere som har det at om dere har sittet en stund rolig feks i bil eller noe, og så skal ut å gå, at det "knyter" seg og bare virkelig vrir seg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...