spireønske Skrevet 23. september 2011 #1 Skrevet 23. september 2011 Heisann Jenter Som vanlig sitter jeg å kjeder meg på en fredags kveld.. han jeg bor sammen med skal som vanlig på fest, å det irriterer meg veldig Er maaange helger jeg prøver å planlegge en koselig rolig kveld sammen med han der vi kan være ilag å bare kose oss, men det skjer jo aldrig.. planene forandrer seg sånn plutselig, hveeeer helg! (( Hoff... tontk å kjedeli å sitte alene hele tiden, iallefall siden jeg ikke kjenner så mange her vi bor... Bestevenninnen min har jo selfølgelig flyttet... tragiskt!!! Håper dere andre har en fin fredag iallefall !
stch85 Skrevet 23. september 2011 #2 Skrevet 23. september 2011 jg skal kose meg hjemme med sambo ihvertfall. Hadde blitt bra irritert hvis han stakk ut hver helg nå når vi prøver, og i svangerskapet også for den saks skyld. Innimellom er så klart greit, men det er vel ikke bare vi jentene som må forandre litt på livsstilen?
sommervind82 Skrevet 23. september 2011 #3 Skrevet 23. september 2011 I dag koser æ og samboereb min oss hjemme.Sett og en film og koset oss med godter.Nu e det litt tv titting før det er klart for senga.For har jo en liten sønn som gjerne liker å stå opp tidlig. I mårra drar min kjære på en jobbtur for å ha det litt sosialt,men det unner æ han.For det er greit for han å ha litt tid sammen med andre kjente. Kanskje æ e heldig å får litt kos åsså i kveld *smiler* :0) Så skal ikke klage
spireønske Skrevet 24. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2011 Så bra att dere jenter koser dere! jo jeg er enig i det, att mannfolka også må endre litt på sin livsstil, men er visst bare sure miner her, om han ikke får gjøre akkurat som han vil, når han vil.. Huff.. skal ikke være enkelt.. Han er sikkert ikke moden nokk til å skjønne enda, vi jenter er jo større i hodet enn mannfolka... dem er treigt utviklet, spør dere meg! Men gud, han er jo sååå flink med unger... så skjønner ikke hvorfor han ikke kan prøve mere for att det skal skje noe ( ! Lyst har han på unge også...! Han er å blir en som kun hører på seg selv! Så klart unner jeg han å være sammen med venner, men må alle sammen drikke hver helg, for å ha det morro ?? Huff huff.. Blir frustrert! På meg ble det å kose seg alene med snop å brus! kjikket litt på tokio drift, idol, big brother å beat for beat!! Hatt en alene kveld forran dataen og tvn rett å slett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå