Gå til innhold

Skal tipse politiet om ei som snylter til seg alenemorstønad. Se hit litt.

Anbefalte innlegg

Hehe, tror ikke det er noen sjalusi :) Vi har utbetalt nesten 40 tusen i mnd. å økonomisk er ikke det noe problem. Langt der ifra :)

Men, jeg er mer overrasket over at dere synes dette er greit..

At folk STJELER penger..

Fortsetter under...

Nei, jeg synest ikke det er greit, men mtp at du har gitt beskjed til NAV før og det ikke er blitt gjordt noe med det, så kan vel den du mistenker , umulig snylte på nav.

Nav slår hardt ned på trygdesvindlere, og jeg nekter å tro at de lar noen mistenkte passere

hvilken stønad får hun? Overgangsstønad? Ekstra barnetrygd? Eller noe annet?

Har hun samboer? bor hun sammen med barnets/barnas far, eller en ny mann? Om ny, har hun felles barn med den mannen? Eller er de gift?

Fortell litt mer du, HI!

Dette må jo være noen du kjenner godt i og med at du vet akkurat hva mannen tjener i mnd!! Har du aldri gjort noe galt? Ta heller å løs de problemene som virkelig plager deg i stedenfor å gjøre noe så smålig..

Annonse

"ja det er utrolig sleipt gjort, men å ødelegge livet hennes???"

Så man skal altså totalt lukke øynene for kriminelle handlinger fordi den stakkars kriminelle kan får STRAFF????

Jeg blir stadig overasket over at så mange synes det er greit å snyte på velferdsstaten. Dette er goder våre foreldre og besteforeldre kjempet fram gjennom kamp, argumentasjon og ikke minste streik. Våre tidligere generasjoner synes det var greit å tape penger selv for å kjempe fram goder for alle. og så skal vår generasjon bryte dette ned igjen. og vi skal for all del ikke anmelde slike ran fordi det kan får konsekvenser for den kriminelle????

Det er IKKE greit å snylte på noe, og om hun mottar overgangsstønad, KAN hun svindle.

Mulig jeg ikke har lest godt nok, men når hi skriver alenemorstønad, lurer jeg på hva det er? Mener HI os, er det godt mulig hun svindler, men om hun mener utvidet barnetrygd, og "svindlersken" bor sammen med en mann som hun ikke er gift med eller har felles barn med, så er hun ikke svindler...

Åja DINE skattepenger.. Er så idiotisk når folk skrver sånt!!

Hadde ikke falt meg inn en gang å ødelegge for noen sånn! Ok, du liker det ikke, men pass dine egne saker!!! Hva oppnår du med det? For det er ikke sånn at du da betaler mindre i skatt...

Og nei, jeg snylter ikke selv..

Mn vær sikker på det du gjør.

Det er ikke gøy for noen om politiet kommer og leter gjennom leiligheten din etter en anonym beskyldning mens naboene godter seg med sladder.

Ødelegge for noen???

Hvis det er noen som ødelegger så er det jo de som svindler og stjeler IKKE de som faktisk melder fra om lovbrudd.

Så hvis DU blir ranet og jeg ser hvem som gjør det, så skal jeg ikke oppgi dette fordi det kan ødelegge for den stakkars raneren?

Er så tragisk med folk som svindler til seg stønader og trygd som de ikke har rett på. Skikkelige blodsugere i samfunnet, som har ekstremt godt av å bli ferska og måtte betale alt tilbake.

Betaler 50 % skatt selv, og ser gjerne at den går til å ruste opp skoler, helsevesen, kollektivtilbud, kultur osv, og IKKE til late lavpanner som svindler til seg aleneforsørgertrygd fordi de ikke gidder å ta seg en skikkelig jobb som gir penger. Jobba selv nattevakter annenhver helg på det lokale sykehjemmet en periode for 5-6 år siden som vanlig pleiemedhjelper, og det var deilige tusenlapper hver måned det :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...